WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, Nissan Leaf
Ondanks dat dit eerder een vraag is die je gewoon in het Xbox 360 topic kan plaatsen toch een (deel-)antwoord.
Die 120GB is vooral de laatste tijd handig voor mensen met meerdere spellen. Tegenwoordig zijn spellen namelijk te installeren op de harde schijf waardoor de drive van de Xbox 360 niet meer zoveel lawaai hoeft te produceren tijdens het spelen. Daarnaast is het mogelijk om hem te gebruiken voor het opslaan van games on demand games en het rippen van muziek. Films op de HDD van de Xbox opslaan is mij ook nooit gelukt, en daarom gebruik ik een externe HDD aan de Xbox waar alle MP3's en films opstaan.
Die 120GB is vooral de laatste tijd handig voor mensen met meerdere spellen. Tegenwoordig zijn spellen namelijk te installeren op de harde schijf waardoor de drive van de Xbox 360 niet meer zoveel lawaai hoeft te produceren tijdens het spelen. Daarnaast is het mogelijk om hem te gebruiken voor het opslaan van games on demand games en het rippen van muziek. Films op de HDD van de Xbox opslaan is mij ook nooit gelukt, en daarom gebruik ik een externe HDD aan de Xbox waar alle MP3's en films opstaan.
Je zou via je pc naar je xbox kunnen streamen. Heeft niks met je HDD te maken, maar als je graag films en dergelijke wilt kijken is dat een oplossing.
Verder helemaal met boven mij eens.
Verder helemaal met boven mij eens.
[ Voor 10% gewijzigd door macciez op 04-10-2009 18:03 ]
Do what you love, do it often
Als je je xbox enkel gebruikt om fifa te spelen heb je er niet veel aan nee. Je gebruikt die schijf om games en saves op te bewaren.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Normale audio cd's kan je wel naar de harde schijf rippen (gekopieerd of origineel) en dan kan je het als achtergrond bij spellen afspelen. Films rechtstreeks op de schijf zit er idd niet in.
Wat dan weer wel kan is een film op een usb stick zetten (stick moet dan geformateerd zijn als: HFS+ (mac) dan kan je gewoon hd films op je usb stick zetten en is via de xbox weer leesbaar
Pagina: 1