Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Muis voor gebruik met Maya?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn huidige muis begint langzaamaan te sterven dus ben ik van plan om binnenkort een nieuwe te kopen. Ik zou graag advies krijgen van anderen voordat ik er één aanschaf. Waar de muis iig aan moet voldoen:

- De muis is vooral voor gebruik met Maya, dus moet ie een goed, duurzaam scroll-wheel/middle mouse button hebben.
- Ik twijfel nog tussen draadloos of toch met draad, maar nauwkeurigheid is hierin het belangrijkste. (Nauwkeurigheid + gemak van draadloos = ideaal) Graag tips hierover.
- Max 50 euro, maar mag altijd goedkoper

Weet iemand de perfecte muis? Ik hoor het graag!

• xentron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-12-2023
Mijn favorite voor dit soort taken is nog altijd mijn G15 muis van Logitech.
Heerlijke scrollweel, ligt erg goed in de hand, kan hem zwaarder maken mocht je dat lekkerder in de hand vinden liggen dmv gewichtjes en reageert erg goed zelfs op de kleinste bewegingen.

Draadloos zou ik sowieso nooit doen, ze zijn prima voor alles behalve precisie werk. (hoewel draadloos uiteraard met elke generatie ook beter word)

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:50
Overweeg ook eens om een tablet te gebruiken voor dit soort zaken. Ik zou echt nooit meer zonder kunnen en krijg al kramp als ik heel even met een muis iets probeer te modeleren. Een a6 tablet is volgens mij voor 50 euro wel te krijgen en voldoet wat mij betreft prima.