Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
de nieuwe variant is er al in 64GB.
de classic heb ik geen ervaring mee, maar ik denk inderdaad dat hij het wel even overleeft, maar langdurig schokken kan die vast niet waarderen.
Ja ik zag 't. Daarom lijkt me dat ook wel erg ideaal.KoudeAardbei schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 14:52:
Persoonlijk weet ik dat de touch zeer goed tegen schokken kan.
de nieuwe variant is er al in 64GB.
de classic heb ik geen ervaring mee, maar ik denk inderdaad dat hij het wel even overleeft, maar langdurig schokken kan die vast niet waarderen.
Nadelen ten opzichte van de classic:
- iets mindere accu-duur
- stuk duurder
- 64 gb is me eigenlijk net te krap
Overigens interesseren filmpjes me echt geen moer op zo'n klein schermpje, maar kennelijk krijg je die overal bij (tenzij je een Nano gaat kopen, maar dan heb je echt te weinig ruimte).
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Touch lijkt me trouwens ook niet echt handig. Met sporten is het veel fijner om je iPod blind te kunnen bedienen, dat gaat niet als je geen knoppen hebt. Zelf heb ik naast m'n classic nog een cheapo shuffle gekocht voor het sporten, veel handiger.
Hij is overigens in een bepaalde mate wel blind te bedienen dmv het knopje aan de oortjes.
Verder lijkt 't me sterk dat je in 1x rennen 64GB aan muziek luistert
[ Voor 8% gewijzigd door CyBeR op 04-10-2009 15:38 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Betrouwbaar dingetje.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Een touch en classic zijn ook niet zo compact om te wielrennen of lopen. Kan je beter voor een 16 gb nano gaan, die heeft ook nog fm-radio en nike+ support.
Wellicht wil het wel bij een rustige jogger lukken, maar bij stevig doorlopen/trainen is het geen optie. Nu met de Nano (logischerwijs) nergens problemen mee.
edit....oh ja de classic is ook vooral lomp tijdens het lopen
[ Voor 10% gewijzigd door Joarie op 05-10-2009 11:27 ]
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Hoe lang sport je per keer? Is het niet een idee om een kleine MP3 speler ala de Shuffle/Sansa Clip en daarnaast een Classic? Dan heb je het beste van 2 werelden. Je kan dan je hele sessie voor sporten vantevoren uitzetten in een playlist, je kan skippen, ze zijn klein en vallen je niet lastig bij het bewegen. Dan heb je de Classic als backup.spaceboy schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 14:48:
Ik heb de threads hier doorgelezen, maar ik zie niet een centrale plek voor deze vraag (sorry als ik ten onrechte een nieuwe topic aanmaak).
Ik ben na jaren twijfelen klaar voor de overstap naar iPod. Ik heb gekeken naar een Touch of een Classic. Echter, als eis heb ik dat ik er fatsoenlijk mee moet kunnen sporten. Geen extreme sports, maar wel hardlopen racefietsen. Dan zijn in mijn ogen twee dingen relevant:
- schokbestendigheid
- accuduur
Voor mij is opslagruimte ook relevant. Als het even kan wil ik meer dan 50gb.
Kan ik dan wel naar de Classic kijken, of heb je dan gewoon een harddisk die het niet grappig vindt als je ermee gaat rennen?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Misschien heb ik geluk gehad, maar ik heb echt nog nooit een probleem ervaren. Inmiddels gebruik ik m'n 3gs tijdens het hardlopen, maar dat is meer vanwege de ingebouwde Nike+ ontvanger.
Ik zou me er dus niet zo druk om maken en als jij vindt dat je al die opslagruimte echt nodig hebt, dan zou ik me daar gewoon door laten leiden.