Ik heb de threads hier doorgelezen, maar ik zie niet een centrale plek voor deze vraag (sorry als ik ten onrechte een nieuwe topic aanmaak).
Ik ben na jaren twijfelen klaar voor de overstap naar iPod. Ik heb gekeken naar een Touch of een Classic. Echter, als eis heb ik dat ik er fatsoenlijk mee moet kunnen sporten. Geen extreme sports, maar wel hardlopen racefietsen. Dan zijn in mijn ogen twee dingen relevant:
- schokbestendigheid
- accuduur
Voor mij is opslagruimte ook relevant. Als het even kan wil ik meer dan 50gb.
Kan ik dan wel naar de Classic kijken, of heb je dan gewoon een harddisk die het niet grappig vindt als je ermee gaat rennen?
Ik ben na jaren twijfelen klaar voor de overstap naar iPod. Ik heb gekeken naar een Touch of een Classic. Echter, als eis heb ik dat ik er fatsoenlijk mee moet kunnen sporten. Geen extreme sports, maar wel hardlopen racefietsen. Dan zijn in mijn ogen twee dingen relevant:
- schokbestendigheid
- accuduur
Voor mij is opslagruimte ook relevant. Als het even kan wil ik meer dan 50gb.
Kan ik dan wel naar de Classic kijken, of heb je dan gewoon een harddisk die het niet grappig vindt als je ermee gaat rennen?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.