Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

(Vista) Outlook 07 automatisch laten opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gegroet!

Ik wil Outlook 2007 dus automatisch laten opstarten, alleen vind ik nergens in het programma zelf een optie om dit te laten gebeuren.
Dan ben ik dus op zoek gegaan naar de map Opstarten, maar die blijk ik niet eens meer te hebben...! :o (is dit erg?)
Dan ben ik in Windows Defender geweest en heb daar de opstartprogramma's gezien, maar er is geen enkele mogelijkheid om er een programma aan toe te voegen!

En nu ben ik ten einde raad.. Iemand suggesties?! :)

Alvast bedankt!

Groeten!

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Als je een Engelse versie van WIndows hebt heet die map Startup. Ik weet niet of het aanmaken van de map (in de juiste taal uiteraard) zijn functie automatisch herstelt in Windows.
Een ander optie is het aanmaken van een Scheduled Task in Windows die zich uitvoert bij het aanmelden bij Windows (dus niet bij het opstarten van je computer aangezien dan je gebruikers profiel nog niet geladen is).

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

Verwijderd

Topicstarter
Roady81 schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 14:47:
Als je een Engelse versie van WIndows hebt heet die map Startup. Ik weet niet of het aanmaken van de map (in de juiste taal uiteraard) zijn functie automatisch herstelt in Windows.
Een ander optie is het aanmaken van een Scheduled Task in Windows die zich uitvoert bij het aanmelden bij Windows (dus niet bij het opstarten van je computer aangezien dan je gebruikers profiel nog niet geladen is).
Bedankt!

Bij mij heet die map opstarten inderdaad 'Startup'... Toch ben ik haast zeker dat ik ooit 'Opstarten' heb zien staan...! :o

nogmaals bedankt! :)

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Graag gedaan! :)

HowTo-Outlook | MSOutlook.info