Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keet1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-08-2020
Hallo,
Mijn vista server blijft vaak hangen tijdens het afsluiten. Nu ben ik dit probleem tegengekomen op een windows site Troubleshooting STOP 0x9F Error Messages in Windows.
Daar staat als een van de eerste dingen om een Sigverif.exe check te doen. Dit heb ik gedaan en dan kom ik verwijzingen tegen die helemaal niet bestaan zie onderstaande.

[c:\windows\nvtmpinst]
nv3dara.chm Onbekend Geen Niet-ondertekend n.v.t.
nv3dchs.chm Onbekend Geen Niet-ondertekend n.v.t.
nv3dcht.chm Onbekend Geen Niet-ondertekend n.v.t.
etc.

Deze map bestaat ook niet. Als ik zoek zouden hier bestanden van de nvidia kaart moeten staan, maar deze staan er niet en de kaart werkt zonder problemen. Weet iemand hoe ik de verwijzingen uit de handtekeningen lijst kan halen zodat ze niet meer gezocht worden?

Bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:17

job

Je kan altijd de nvidia drivers die je nu hebt deinstallereen.
Drivercleaner draaien (haalt alle rest bestanden van nvidia weg)
De nieuwste driver eropzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Clean je drivers eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keet1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-08-2020
Bedoelen jullie deze drivecleaner http://www.drivercleaner.net/. Of is er ook een gratis versie van een drivecleaner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:17

job

Hmmm,, ja die bedoelde ik.
Is blijkbaar betaalde software geworden.
Probeer deze eens als alternatief: http://downloads.guru3d.c...weeper-(Setup)_d1655.html

Lees daar ook even de korte gebruiks uitleg (booten in safemode dus).

[ Voor 17% gewijzigd door job op 04-10-2009 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
offtopic:
Da's gewoon een domme verwijzing naar de HTML Helpfiles van een tijdelijke folder - en dan te weten de arabische, traditioneel Chinees en andere talen die dat software pakket meelevert.

Overigens: Troubleshooting a Stop 0x9F Error in Windows XP is wat meer van toepassing dan het door jou aangehaalde MSKB artikel wat voor 2000 geldt.
This error can occur because of a device driver, but it can also occur because of a file system filter driver (for example, a driver that is installed by an antivirus, remote control, or backup program).
Debug je memory.dmp file eens goed, en ga niet gelijk ervanuit dat het je Nvidia driver is - zelfs een gare hookende driver als van VNC kan dit soort dingen veroorzaken.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1