jesus hey wat een stelletje trieste figuren hier zeg. ik heb toch gezegd dat die mod nog lang niet af is ?! en waar slaat het nou weer op dat me ouders boos worden ? woon niet in een tuchthuis hoor, jij woont zeker in een klote boeren dorp waar je niks te doen hebt en alleen maar naar je ouders luistert. Het slaat echt nergens op. Ik wacht op jullie kwijl als me MOD af is ! het waren alleen tijdelijke foto's !
En ik geloof dat ik veel meer van klussen weet dan de gemiddelde computernerd hiero ! ik heb die gaten gewoon even snel gemaakt en ze zijn goed voor het doel wat ik nodig heb ! maar jah jullie mongolen moeten gelijk weer oordelen ! stelletje meelopers ! ik wordt alleen maar uitgelachen ? gelukkig weet ik dat jullie allemaal een stelletje sukkels zijn tering hey !
En ik geloof dat ik veel meer van klussen weet dan de gemiddelde computernerd hiero ! ik heb die gaten gewoon even snel gemaakt en ze zijn goed voor het doel wat ik nodig heb ! maar jah jullie mongolen moeten gelijk weer oordelen ! stelletje meelopers ! ik wordt alleen maar uitgelachen ? gelukkig weet ik dat jullie allemaal een stelletje sukkels zijn tering hey !