Toon posts:

leuke mod deel 3 :-)))))))

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
jesus hey wat een stelletje trieste figuren hier zeg. ik heb toch gezegd dat die mod nog lang niet af is ?! en waar slaat het nou weer op dat me ouders boos worden ? woon niet in een tuchthuis hoor, jij woont zeker in een klote boeren dorp waar je niks te doen hebt en alleen maar naar je ouders luistert. Het slaat echt nergens op. Ik wacht op jullie kwijl als me MOD af is ! het waren alleen tijdelijke foto's !

En ik geloof dat ik veel meer van klussen weet dan de gemiddelde computernerd hiero ! ik heb die gaten gewoon even snel gemaakt en ze zijn goed voor het doel wat ik nodig heb ! maar jah jullie mongolen moeten gelijk weer oordelen ! stelletje meelopers ! ik wordt alleen maar uitgelachen ? gelukkig weet ik dat jullie allemaal een stelletje sukkels zijn tering hey !

Verwijderd

wilt er iemand deze eikel kicken ?

Verwijderd

Topicstarter
jaja ik ben al gekickt onder me ander username wou nog 1 post zetten voor alle zielepieten hierzo

Verwijderd

nou nou
Gooi ut eruit :9~

Weet niet waar ut om gaat..........maar ja laat dat jongutje maar als hij niet nuttigs weet te melden:r

KORTOM TOPIC SLUITEN A.U.B :Z

Sorry voor de hoofdletters maar zo is het duidelijk genoeg :P

Ray

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:17

Demo

Probleemschietende Tovenaar

SLOTJE!!!
Randdebielen zoals jij daar :r:r:r ik van...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 07:22

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

bwahaha...

Laat ik ook nog ff lullig doen... ik ga niet alleen schreeuwen... nee:

* WFvN VINDT DEZE GAST EEN BEETJE IRRI WORDEN... TOPIC GRAAG SLUITEN..... GAST NOG EEN KEER WAARSCHUWEN... EVENTUEEL BANNEN

pfjew.... dat doet pijn in de keel....

Maar topicposter... dit soort commentaar hoort thuis in 'lieve adjes'
tenminste... daar valtie het minste uit de toon...

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:07
Op zaterdag 03 maart 2001 18:44 schreef pieterjandiederik het volgende:
jaja ik ben al gekickt onder me ander username wou nog 1 post zetten voor alle zielepieten hierzo
hey... gaat er nou echt iets niet bij je dagen als je al een keer gekickt bent? kweenie hoor maar als je alleen maar kutreacties krijgt op je post moet je toch wel ff gaan nadenken, of kan je dat niet goed ofzo. en over je mod. als je al zo bagger begint met zagen, dan komt het er aan het eind ook niet netjes uit te zien. of heb je in een vage bui met je hoofd tegen de muur gebeukt, en je toen geraliseerd dat je van die gaten wel een MOD kon maken?

doh, ik ben voor kick & ban. :(

Verwijderd

Hum, moeilijke tijd he, die puberteit.

Slotje en zinken maar, zou ik zeggen.

• Bombonella
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 10:03

Bombonella

En als de Bom valt....

Er heerst hier nu eenmaal een lik op stuk beleid en daar is niets zieligs aan,
en je moet er tegen kunnen als je de wind van voren krijgt en niet gaan mekkeren als het eens een keer niet bij het rechte eind had,
GoT is een harde leerschool ;)

Je kunt je aanmelden voor,
OTA (Ongetalenteerde Tweakers Anoniem)of
TTA (Teleurgestelde Tweakers Anoniem)
niets om je voor te schamen, zolangje er maar over blijft praten..

en dan nu voor iets heel anders....het slotje

Verwijderd

Topicstarter
jaja rot maar op .... binnenkort foto's

KWIJL ZE ! stelletje losers ! echt mongolen hier !

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:29

Floor-is

5.2

Wederom heb je een ban.

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.