Toon posts:

[XP] Probleem na installatie nieuwe NVIDIA driver 7600GT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuw spel geinstalleerd. Age of Conan en die werkte opzich prima. Soms haperde de graphics.
Daarom wilde ik de nieuwste display driver installeren om dat te fixen. Dus ik naar de NVIDIA website en die laten zoeken
naar de juiste en nieuwste driver voor mijn systeem. Afijn ik installeren. Geeft hij aan het einde aan:
The system has not been modified. To install this program at a later time, run the installation again.

Ik denk ok.. het zal wel, de computer werkte nog prima. Maar de volgende dag dat ik opnieuw opstarte,
begonnen er allerei dingen te haperen, bijvoorbeeld als je naar beneden scrollt of als je een venster versleept.

Ook probeerde ik het spel Age of C op te starten maar krijg ik deze foutmelding:
Could not find any compatible Direct3D devices.

Wat ik geprobeerd heb:
handmatig de goede driver vinden op NVIDIA, maar die wil ook niet installeren.
DriverSweep gebruiken om NVIDIA bestanden te cleanen en daarna opnieuw een
NVIDIA driver installeren. Werkt ook niet.
naar systeembeheer gegaan - computerbeheer - apparaatbeheer ->beeldschermadapters
en daar stond NVIDIA GeForce 7600 GT met een uitroepteken:
De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd. (Code 28)

U dient de computer opnieuw op te starten om de aan dit apparaat aangebrachte wijzigingen door te voeren.
Klik op Stuurprogramma opnieuw installeren om de stuurprogramma's voor dit apparaat opnieuw te installeren.

Daarna op de optie geklikt voor opnieuw installeren van de stuurprogramma's en heb ik hem verwijst naar het exe
bestand van de NVIDIA driver die ik gedownload had.. Dan probeert hij wel wat te installeren maar aan het eind krijg ik dit:
er is een probleem met de installatie van deze hardware: NVIDIA GeFORce 7600 GT
Er is een fout opgetreden tijdens de installatie van het apparaat.
Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.

Heb ook directX geinstalleerd.

Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen..

gegevens
NVIDIA GeForce 7600 GT
AMD athlon 64 x2 dual core processor 4200+
Windows XP home edition

Verwijderd

[b][message=32679586,noline]
Daarna op de optie geklikt voor opnieuw installeren van de stuurprogramma's en heb ik hem verwijst naar het exe
bestand van de NVIDIA driver die ik gedownload had.. Dan probeert hij wel wat te installeren maar aan het eind krijg ik dit:
er is een probleem met de installatie van deze hardware: NVIDIA GeFORce 7600 GT
Er is een fout opgetreden tijdens de installatie van het apparaat.
Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.
Als je via hardware/eigenschappen de driver wil update/installeren moet je naar het .inf bestand bladeren, een .exe werkt niet.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het uiteindelijkop kunnen lossen door 3 andere drivers te proberen, waarbij een hele oude versie wel werkte
van mij part mag deze topic worden gesloten.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-05 11:34

TheVMaster

Moderator WOS
Dit heeft niets te maken met Windows, maar destemeer met je videokaart --> Move naar VB