Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik heb het programma TunesRemote geinstalleerd op mijn HTC Hero, omdat ik graag met mijn telefoon mijn iTunes (versie 9.0.1.8) wil besturen. Ik heb het echter een keer voor een minuutje werkend gehad en nu krijg ik het met geen mogelijkheid werkend.

Als ik het programma op mijn telefoon (nieuwste HTC-firmware) opstart krijg ik de melding "Searching network for libraries". Dit blijft staan en er gebeurd verder niets.
Als ik dan via 'manual add' het ip-adres van de computer waar iTunes opstaat invul, dan krijg ik in iTunes onder apparaten 'Android Device' te staan. Op mijn telefoon komt dan de melding 'Pairing with Library' en een code.
Vervolgens moet ik in iTunes de code die op mijn telefoon staat invoeren (0000). iTunes geeft na het invoeren een tijdje de melding 'Remote-toegangscode controleren' en vervolgens krijg ik het scherm voor het invoeren van om de toegangscode weer voor mijn neus. Na het invoeren zou TunesRemote de library van iTunes moeten kunnen lezen ik met mijn telefoon iTunes besturen, maar het gaat echter ergens bij het pairen mis...

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, maar krijg het echt niet aan de praat. Naast simpelweg opnieuw opstarten heb ik eigenlijk alles wat ik zo 1-2-3 kon bedenken geprobeerd. Ik heb van zowel mijn router (Belkin N-router) als Windows (Vista) de firewall uitgezet. Ik heb in mijn router ook poort 3689 geforward naar mijn pc met iTunes. Daarnaast heb ik alles uit dit draadje geprobeerd, allemaal zonder succes.

Het vreemde is echter dat ik het een hele korte tijd wel werkend heb gehad. Ik had toen mijn iPod ook aangesloten en was muziek aan het overzetten. Echter, als ik dat nu weer probeer werkt het niet :S.

Kortom, iTunes ziet wel een Android Device staan, maar bij het invoeren van de code in iTunes gebeurt er vervolgens niets... Wie heeft het verlossende antwoord?
Heb je niet het verlossende antwoord? Met suggesties welke dingen nog te proberen ben ik ook al blij!
Aan de suggestie om Gmote te proberen heb ik trouwens niets, aangezien ik die ook al niet aan de praat krijg...