Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HP Pavillion met een Windows Media Center product key.

De recovery partitie is niet meer bruikbaar dus ik wil gewoon een retail versie van Windows Media Center installeren met de key die ik bij de laptop heb gekregen, windows zegt alleen dat de cd-code ongeldig is tijdens de installatie. (heb ook nog een XP Pro retail geprobeerd, die zegt precies hetzelfde)

Moet ik een OEM versie gebruiken van Windows MCE of zelfs de specifieke versie van HP?

Heb laatst nog een Vista Home Premium (retail dvd) kunnen installeren met een OEM key die bij een laptop zat, vind het raar dat dit bij MCE niet lukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Windows XP is enorm picky met het type CD dat je gebruikt... Je zal waarschijnlijk deze key alleen met een HP CD kunnen gebruiken.

Vista daarintegen kan daarintegen zo'n beetje elke key op elke CD wel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

MCE is er alleen in een OEM versie ;)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:24
Als de key niet werkt bij Windows XP MCE dan zou ik even met HP bellen, misschien dat ze je een nieuwe schijf op kunnen sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

de key was toch ontzettend afhankelijk van de soort windows die je wilt installeren. een OEM XP-home (NL) key kan je echt alleen maar gebruiken voor home, niet voor pro of MCE.

heb ik al een paar keer zelf mee overhoop gelegen :P
ff kijken wat HP nog voor je kan/wilt doen (als er XP op staat is ie minimaal 2-3 jaar oud...), anders iets anders verzinnen.

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Microsoft bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akino
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-02 17:17

Akino

Dr. Opteron

of gewoon hopen dat er een tweakers is die een kopie van zijn MCE cd aan je wilt opsturen.
MS bellen kun je doen,maar die zullen ook zeggen dat je maar opzoek moet gaan naar een kopie van de CD,en vervolgens je eigen key gebruiken.De key is versie afhangkelijk.

Wat tweak ik...... http://www.amels-holland.com/range/amels-272/#1

Pagina: 1