Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Firefox - "Dit is gênant."

Pagina: 1
Acties:

• [object Object]
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-11 17:14
Hallo Tweakers,

Ik heb ingesteld dat bij het afsluiten van Firefox de tabbladen die ik open had toen ik Firefox sloot zich moeten herstellen, maar dit gaat vaak fout.
Ik krijg sinds de update van Firefox naar versie 3.5 vaker de melding dat Firefox mijn tabbladen niet kan herstellen. Firefox zegt dan "Dit is gênant."

Dit gebeurt zelfs als ik slechts 1 leeg tabblad open heb staan. Ik heb net als test alleen een pagina geopend: about:blank. Toen ik Firefox sloot en weer opende kreeg ik weer die genante melding.

Het probleem doet zich niet alleen voor op deze computer. Ook op 2 andere Windows XP computers gebeurt het vaak. Ik heb het getest op 3 Windows XP systemen, 2 met SP2 (NL), 1 met SP3 (EN).

Heeft iemand anders dit ook? Opnieuw installeren werkt ook niet, jammergenoeg.

Ik probeer mijn ouders echt over te halen Firefox te gaan gebruiken, maar op deze manier gaat dat niet lukken. Net kwam mijn moeder weer in paniek naar boven: "Hij kan de sessie niet herstellen!!! En ik weet niet meer wat ik moet doen!".

Dit probleem word echt vervelend (en gênant ja, dat ook).
Help me, alwetende Tweakers! _/-\o_

In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-11 11:26

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Heb je alle coockies/cache al een keer leeggemaakt en een nieuwe profiel aangemaakt?

http://support.mozilla.co...en_voor_probleemoplossing

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik wil net zeggen. Control+F5 wil nog wel eens wonderen doen.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Als je het echt niet opgelost krijgt dan zou ik je bookmarks backuppen en een nieuw profiel maken. Dat is een workarround maar kost veel minder tijd dan het probleem proberen op te lossen :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.