Oké sorry als ik met deze vraag ook de 'OM FAQ' kon gebruiken, maar daarmee kom ik er niet uit.
Mijn probleem is;
Dat mijn computer eerst niet verder kwam met opstarten dan het beginscherm.
Toen ik de computer opstartte zonder de usb van mijn externe harde schijf startte hij wel op.
En als ik later de usb er weer in deed van de hd kon ik hem niet terugvinden in Deze Computer.
Pas na een aantal keren kwam de hd wel tevoorschijn en kon ik hem gebruiken.
Nou sinds vandaag is het misgegaan en kan ik de hd totaal niet terugvinden in Deze Computer.
Wel kwam hij tevoorschijn bij apparaatbeheer, en die gaf Storing Code 10 aan(apparaat kan niet opstarten).
Na een aantal wanhoopspogingen om de hd uit en aan te zetten en hem in verschillende usb poorten te doen.
Kwam ik erachter dat het lichtje niet meer brandde van de hd..
Conclusie; Ik ben bang dat de externe harde schijf nu is gecrasht ofzo, en hier staan nogal belangrijke dingen op...
Extra info:
Externe Harde schijf: Maxtor One Touch.
Computer: Hp Compaq Presario PC
voor iedereen die maar wilt helpen
Mijn probleem is;
Dat mijn computer eerst niet verder kwam met opstarten dan het beginscherm.
Toen ik de computer opstartte zonder de usb van mijn externe harde schijf startte hij wel op.
En als ik later de usb er weer in deed van de hd kon ik hem niet terugvinden in Deze Computer.
Pas na een aantal keren kwam de hd wel tevoorschijn en kon ik hem gebruiken.
Nou sinds vandaag is het misgegaan en kan ik de hd totaal niet terugvinden in Deze Computer.
Wel kwam hij tevoorschijn bij apparaatbeheer, en die gaf Storing Code 10 aan(apparaat kan niet opstarten).
Na een aantal wanhoopspogingen om de hd uit en aan te zetten en hem in verschillende usb poorten te doen.
Kwam ik erachter dat het lichtje niet meer brandde van de hd..
Conclusie; Ik ben bang dat de externe harde schijf nu is gecrasht ofzo, en hier staan nogal belangrijke dingen op...
Extra info:
Externe Harde schijf: Maxtor One Touch.
Computer: Hp Compaq Presario PC