Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Moderatieperformance kapot

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Index » Moderatie performance

Moderatie performance
Onderstaand overzicht geeft inzicht in hoe jouw moderaties van de afgelopen tijd zich verhouden ten opzichte van de controlegroep.

Note dat de weergegeven periode kan afwijken van de periode die de modBot evalueert en dat moderaties van de afgelopen 48 uur ook niet meegenomen worden en hier ook geen expert-score van wordt getoond.

Periode: 02-11-1969 tot en met 01-01-1970.

Toen was ik er nog niet :P

Het grote adblocking topic

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Lol, volgens mij gaat het niet helemaal goed nee, bij mij staat er hetzelfde... bugje ofzo?

Hij pakt bij mij alle moderaties sinds 5 juni 2007. Dat zijn er ruim 38.000 in mijn geval. Pagina laden duurt al 2 minuten :P

Virussen? Scan ze hier!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:25

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
47k hier, heb maar even een devtrack aangemaakt: devtrack: Moderatie performance stuque

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Oei, verplaatst maar er was al een topic. Niet gezien :)

Dan kan deze wel dicht, hou het maar bij: [bug] modperformance datum f*cked.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Dit topic is gesloten.