Tot mijn verbazing zie ik dat ik al in het bezit ben van sp3. Ik maak gebruik van de RTM versie. Heeft iemand hier eerder van gehoord?
Heb je een officiele RTM versie of een gedownloade minder legale RTM? In dat laatste geval heb je kans op aangepaste bestanden / malware etc.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
SP3? Ik zou bijna denken dat je een gedownloade XP hebt met allerlei tweaks er op en een aangepaste GUI...
LOL !
Doe eens Start > Uitvoeren > "winver"
En post eens wat die zegt.
Heb je een screenshot van het scherm waar je het over hebt? Dat verduidelijkt de situatie misschien.
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Dit dusMcKaamos schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 22:57:
SP3? Ik zou bijna denken dat je een gedownloade XP hebt met allerlei tweaks er op en een aangepaste GUI...
Ik zou Start->Uitvoeren->typ "cmd"->OK doenThinkPadd schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 22:58:
LOL !
en dan "winver" intikken
edit:
Ff getest, mijn methode is niet nodig. winver opent een schermpje. dacht dat het een cmdline tool was
Ff getest, mijn methode is niet nodig. winver opent een schermpje. dacht dat het een cmdline tool was
Btw, als het CMD venster opent zie je bovenaan ook je kernelversie.
Bij mij:
Microsoft Windows [Version 5.2.3790]
(C) Copyright 1985-2003 Microsoft Corp.
D:\Documents and Settings\McKaamos>
Das WinXP X64 SP2.
XP x86 SP3 zal wss versie 5.1.2600 ofzo zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door McKaamos op 03-10-2009 23:08 ]
Volgens mij draai jij een niet originele versie van Windows!
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Windows 7 RTM x64 NL zegt:
Microsoft Windows [versie 6.1.7600]
Dus je hebt vast iets heel anders. Ik zou zeggen: doe eens een sceenshot, het zou me niet verbazen als het er anders uitziet dan de echte Windows 7.
Microsoft Windows [versie 6.1.7600]
Dus je hebt vast iets heel anders. Ik zou zeggen: doe eens een sceenshot, het zou me niet verbazen als het er anders uitziet dan de echte Windows 7.
[ Voor 35% gewijzigd door Xenan op 03-10-2009 23:20 ]
Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm | EF-S 60mm f/2.8 USM Macro | EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM
Barry, doe eens een screenshotje van de output van Winver.
Dat geeft wss een hoop meer duidelijkheid.
edit: zou er uit moeten zien zoals dit linkje: Plaatje!
Uploaden kan je makkelijkste doen op www.Imageshack.us
Dat geeft wss een hoop meer duidelijkheid.
edit: zou er uit moeten zien zoals dit linkje: Plaatje!
Uploaden kan je makkelijkste doen op www.Imageshack.us
[ Voor 46% gewijzigd door McKaamos op 03-10-2009 23:23 ]
Versie 6.1.7600 is wel de goede kernel versie, dus ik twijfel nog een beetje.
Draai anders eens dit powershell commando:
En de post de output hier.
Draai anders eens dit powershell commando:
get-wmiobject Win32_OperatingSystem | select Caption,ServicePackMajorVersion
En de post de output hier.
Verwijderd
Bij mij staat dit:
Microsoft Windows
Versie 6.1 (build 7600)
Precies hetzelfde dus, behalve de dubbelepunt en dan die SP3 erachter..
Microsoft Windows
Versie 6.1 (build 7600)
Precies hetzelfde dus, behalve de dubbelepunt en dan die SP3 erachter..
Bij powershell krijg ik dit:
PS C:\Users\Barry> get-wmiobject Win32_OperatingSystem | select Caption,ServicePackMajorVersion
Caption ServicePackMajorVersion
------- -----------------------
Microsoft Windows 7 Ultimate 3
PS C:\Users\Barry> get-wmiobject Win32_OperatingSystem | select Caption,ServicePackMajorVersion
Caption ServicePackMajorVersion
------- -----------------------
Microsoft Windows 7 Ultimate 3
Ik denk dat het antwoord op deze vraag zinvol zou zijn:
Bor de Wollef schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 22:54:
Heb je een officiele RTM versie of een gedownloade minder legale RTM? In dat laatste geval heb je kans op aangepaste bestanden / malware etc.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
En SP1 en SP2 dan?Verwijderd schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 22:52:
Tot mijn verbazing zie ik dat ik al in het bezit ben van sp3. Ik maak gebruik van de RTM versie. Heeft iemand hier eerder van gehoord?
Wat is daar zo zinvol aan? Zoveel op usenet is gewoon van Technet af hoor. En dan nog, knap als Muiz of dat soort jongens er een sp3 in programmeren.
Als de TS vanavond via MSDN z'n Windows 7 versie gedownload heeft, en na installatie stond er meteen dat ie SP3 heeft zou ik dat erg vreemd vinden.Sjah schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 00:12:
Wat is daar zo zinvol aan? Zoveel op usenet is gewoon van Technet af hoor. En dan nog, knap als Muiz of dat soort jongens er een sp3 in programmeren.
Als de TS echter via bijvoorbeeld een torrent z'n versie gedownload heeft en daarna met allerlei vage programma's z'n activatie heeft geprobeerd te omzeilen oid zou ik het niet zo interessant vinden.
Verder gaat het om een paar letters die achter de Windowsversie staan, dat is iets anders dan een heel SP3 programmeren
[ Voor 9% gewijzigd door fsfikke op 04-10-2009 00:19 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Als het niet een legale versie is verlenen wij geen 'support' en kan dit draadje op slot.Sjah schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 00:12:
Wat is daar zo zinvol aan?
Straks hebben we tig topics met 'ik heb de Black Retecool edition, heeft iemand hier eerder van gehoord?'
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
Dan kan je nooit op het powershell commando "get-wmiobject Win32_OperatingSystem | select Caption,ServicePackMajorVersion"Verwijderd schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 00:36:
Het is ook niet belangrijk was eerder nieuwsgierig, maar hij komt wel van MSDN.
3 onder het kopje "ServicePackMajorVersion" krijgen.
Wat zegt het screenshot van "Control Panel\All Control Panel Items\System"?
Van MSDN gedownload, of middels een minder legale wijze een ISO verkregen die beweerd van MSDN te zijn, maar waarvan je het niet kan verifieren?Verwijderd schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 00:36:
Volgens mij heb je gewoon een illegale versie te pakken, van een of andere torrent site.... waar enorm aan geknutseld is.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
als je googled op windows versie 6.1 build 7600 kom je toch echt bij windows 7 uit, maar waar die service pack vandaan komtVerwijderd schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 23:11:
Microsoft Windows versie 6.1 (build 7600: Service Pack 3).
verdomme, ik heb er echt 4 uur over gedaan om deze post te plaatsen.
TV ORANJE en bier is slecht
[ Voor 14% gewijzigd door DaRk PoIsOn op 04-10-2009 02:09 ]
who put a "stop payment" on my reality check
Laat dat bier in die zin maar wegDaRk PoIsOn schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 02:08:
[...]
als je googled op windows versie 6.1 build 7600 kom je toch echt bij windows 7 uit, maar waar die service pack vandaan komt
verdomme, ik heb er echt 4 uur over gedaan om deze post te plaatsen.
TV ORANJE en bier is slecht
mag ik jou dan even wijzen op dit topic: http://forum.fok.nl/topic/1342674
plus dat ik de 1ste neger in deventer ben die in een nederlandstalige kroeg heeft gewerkt en bij een blaaskapel zat. dat geeft mij voldoende kudo's om dit excuus te gebruiken
who put a "stop payment" on my reality check
Hebben alle criticasters dan toch gelijk? Is Win7 dan toch Vista SP3?
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Snap niet dat jullie hem hier nog niet hebben, hij is al lang te downloaden..
[ Voor 31% gewijzigd door NMe op 04-10-2009 06:17 . Reden: Warez linken als geintje mag ook niet... ]
download gewoon de standard RTM jonge , bespaart je een hoop gezeik. Je kan namelijk windows 7 RTM x64 (7600.16385) een maand lang gratis gebruiken. Daarna moet je hem pas activeren dus.
Verwijderd
Ik denk dat jij de essentie van dit bericht niet begrijpt.Shinzok schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 05:12:
download gewoon de standard RTM jonge , bespaart je een hoop gezeik. Je kan namelijk windows 7 RTM x64 (7600.16385) een maand lang gratis gebruiken. Daarna moet je hem pas activeren dus.
Het geeft niet, Windows 7 SP4 kan je vanaf 6 oktober downloaden en extaleren. Succes ermee, ik had deze al een maand geleden binnen.
Dit moet echt een torrent zijn, want mij versie komt ook van MSDN/Technet en heb dit niet (SP3 erbij).
Ook als ik zoek komt dit tegen:
Windows 7 Ultimate SP3
Ook als ik zoek komt dit tegen:
Windows 7 Ultimate SP3
Verwijderd
Zoveel mensen die hierop ingaan is echt humor. De topicstarter ligt helemaal dubbel van het lachen volgens mij.
Verwijderd
Graag een kopie van de downloadlink want van liegen zijn we al helemaal niet gecharmeert.Verwijderd schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 00:36:
Klonk, inderdaad en een ban mag ook.
15 augustus is al even achter onsAls de TS vanavond via MSDN z'n Windows 7 versie gedownload heeft, en na installatie stond er meteen dat ie SP3 heeft zou ik dat erg vreemd vinden.
RTM alleen via Technet abbo en Enterprise via het IT-manager project.
MSDN heeft nu geen Windows 7 rtm meer.
Sluit die maar alvast uit
Nogmaals is activatie alleen geldig voor de door Microsoft verstrekte serials.Als de TS echter via bijvoorbeeld een torrent z'n versie gedownload heeft en daarna met allerlei vage programma's z'n activatie heeft geprobeerd te omzeilen oid zou ik het niet zo interessant vinden.
Om een heleboel shit kort te houden zou ik graag een MD5 hash zien, anders is conclusie duidelijk.
En graag ook een screenshot van md5sum.
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2009 19:27 ]
Speelkwartier is weer voorbij....
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()