Beste mensen,
Ik zal me even voor stellen aangezien ik net nieuw ben op dit forum.
Mijn naam is Thomas ben 23 woonachtig in Haarlem.
Ik heb een aantal maanden terug een huis gekocht, deze bewoon ik sinds vrijdag 2 Oktober 2009.
Had van tevoren veel geinformeerd over mogelijk heden qua interne/digitale tv.
UPC moest en zou het worden, veel negatieve reacties over digitenne/schotel tv.
Ik ging vrijdag naar de UPC winkel in Haarlem, om de boel aan te vragen en te installeren.
Na mijn adres en huisnummer genoemd te hebben, gaf de meneer achter de balie mij een nare mededeling.
UPC is niet mogeijk op uw adres!!!
Dit omdat er 1 hoofdkabel (groene) binnen komt in de meter kast. Deze vervolgens verdeeld wordt over de (3) appartementen. Ik vervolgens in zak en as naar huis gelopen.
Al thuis wordt er aan gebeld, staat er een TNT bezorger met een installatie pakket van UPC onder z'n arm in de deur opening. "ik heb een pakketje voor de bewoners van 105D (appartement onder mij).
Vol verbazing neem ik het pakketje voor de beneden buurman in ontvangst.
Om een langverhaal kort te maken...
Wat is er nu wel en niet mogelijk voor mij in mijn situatie?
Ik beschik over een telefoon aansluiting..
Vriendelijke Groet
Thomas
Ik zal me even voor stellen aangezien ik net nieuw ben op dit forum.
Mijn naam is Thomas ben 23 woonachtig in Haarlem.
Ik heb een aantal maanden terug een huis gekocht, deze bewoon ik sinds vrijdag 2 Oktober 2009.
Had van tevoren veel geinformeerd over mogelijk heden qua interne/digitale tv.
UPC moest en zou het worden, veel negatieve reacties over digitenne/schotel tv.
Ik ging vrijdag naar de UPC winkel in Haarlem, om de boel aan te vragen en te installeren.
Na mijn adres en huisnummer genoemd te hebben, gaf de meneer achter de balie mij een nare mededeling.
UPC is niet mogeijk op uw adres!!!
Dit omdat er 1 hoofdkabel (groene) binnen komt in de meter kast. Deze vervolgens verdeeld wordt over de (3) appartementen. Ik vervolgens in zak en as naar huis gelopen.
Al thuis wordt er aan gebeld, staat er een TNT bezorger met een installatie pakket van UPC onder z'n arm in de deur opening. "ik heb een pakketje voor de bewoners van 105D (appartement onder mij).
Vol verbazing neem ik het pakketje voor de beneden buurman in ontvangst.
Om een langverhaal kort te maken...
Wat is er nu wel en niet mogelijk voor mij in mijn situatie?
Ik beschik over een telefoon aansluiting..
Vriendelijke Groet
Thomas