Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Assassins creed loopt vast

Pagina: 1
Acties:

• PetitMano
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 16-06-2012
Vandaag was Assassins creed eindelijk klaar met downloaden. Ik had keurig de bijgevoegde instructies opgevolgd, en het opstarten ging prima. Ik had voor de zekerheid alle graphics maar zo laag mogelijk gezet, omdat ik niet bepaald een goede videokaart enz. heb.

Helaas was het zo dat toen ik in de tutorial zat hij erg vaak vastliep. Ook al drukte ik niets in, elke keer als ik hem opnieuw opstartte, kwam ik steeds een stukje verder.

Erg leuk is dat niet, en daarom had ik diezelfde middag de legale versie (directors cut) gekocht voor maar vijftien euro. Hier gebeurde precies hetzelfde, terwijl hij bij de installatie zei dat mijn computer goed genoeg was om hem te kunnen draaien.

Ik heb:

processor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core 3800+ Kloksnelheid 2 GHz, 1,0 GB extensie van fysiek adres
Videokaart: nVidia GeForce 7300LE Turbo Chache
En windows XP

Heeft iemand tips over hoe ik dit moet oplossen?

• Wiethoofd
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 19-05 16:09
Update eens je drivers :Y)

Verder is een 7300LE inderdaad geen turbo kaart, maar op welke resolutie wil je het spel spelen?

Wiethoofds meuk en 'overige'

• Jejking
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

In ieder geval met Turbocache even zorgen dat je 7300LE meer geheugen toebedeeld krijgt. Hoe je dat moet doen, geen idee (geen ervaring met TC, Godzijdank want het is traag en snoept geheugen af van je interne mem), maar het lijkt me een logische oorzaak van een crash bij onvoldoende video memory.

• PetitMano
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 16-06-2012
quote:
Wiethoofd schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 21:31:
Update eens je drivers :Y)

Verder is een 7300LE inderdaad geen turbo kaart, maar op welke resolutie wil je het spel spelen?
Zelfs op de laagste resolutie (640xnogwat) hapert hij nog.

En voor de rest, kan ik handmatig instellen dat mijn videokaart meer geheugen krijgt? Of wordt het een nieuwe videokaart als ik hem wil spelen?

• Jejking
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Voor een game als Assassins Creed zou ik sowieso een nieuwe grafische kaart halen. Je verkracht de game gewoon @ 640x480 met lage details, die game hóórt mooi te zijn omdat het daar deels z'n sfeer vandaan haalt.

TC moet je ergens in kunnen stellen ja. Hoeveel intern geheugen heb je btw?

• Stronkie
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 10:44

Stronkie

Where wind is Trouble

Gedownload.. Als wat.. als digitale editie of een warez Spel.. Indien het laatste kunnen we je niet helpen hier.. Sorry

• Tags NL
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 21-05 18:35

Tags NL

Harmful or Harmless?

quote:
Stronkie schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 00:16:
Gedownload.. Als wat.. als digitale editie of een warez Spel.. Indien het laatste kunnen we je niet helpen hier.. Sorry
In de startpost van de TS:

"Erg leuk is dat niet, en daarom had ik diezelfde middag de legale versie (directors cut) gekocht voor maar vijftien euro."

https://www.paypal.me/HarmVeenstra

• karstnl
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 05-05 13:01
quote:
Stronkie schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 00:16:
Misschien wel gedownload via steam, maar een nieuwe videokaart lijkt me de beste optie. De jouwe is niet echt krachtig genoeg om het lekker te kunnen spelen en er van te kunnen genieten.

^^

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Google

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True