Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Iphone 3GS Zwart 32 GB firmware 3.0.1 (jailbreak = ja) en heb sinds gister de volgende problemen:

- De sleep/wake button reageert vrijwel niet meer

- De backlight doet het niet meer.

edit: Tijdens het typen van dit bericht gebeurde er dit: Als het scherm uit was en ik druk op de home knop springt de backlight 1 seconde aan en vervolgens weer uit. Ik deed dit een aantal keren en toen bleef op een gegeven moment de backlight ongeveer 5 sec aan. Nu springt het licht weer helemaal niet meer aan.

edit 2: Op dit moment blijft de backlight aan, ik heb nu maar even een film aangezet zodat de backlight sowieso ff een hele tijd uit zichzelf aan blijft.

edit 3: terwijl ik dit typte werd ik gebeld, na het ophangen ging het scherm dus uit en reageerde de telefoon niet. Toen heb ik de slape/wake + home button ingehouden, toen kreeg ik heel even het apple logo in beeld en toen ging de telefoon weer uit. Nu heb ik hem met de computer geconnect en inmiddels doet hij het weer.. Film maar weer aangezet..

- Bij het aanzetten van de telefoon (lukt alleen als het automatisch gebeurd via connecten met de PC) krijg ik direct de slide mogelijkheid om hem weer uit te schakelen.

Ik heb al een restore geprobeerd en opnieuw jailbreaken, hielp niet. (jailbreak en unlock gedaan met redsn0w 0.8)

Weten jullie een oplossing? Alvast bedankt