Toon posts:

Foto van standaard Hercules Prophet II MX please!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een foto van de standaard Hercules Prophet II MX. Die op de hercules site staat, is een beetje te klein, en die doos die erachter staat is lelijk.
Dus een duidelijk grote foto van die kaart, ik heb em nodig voor een review.

Ik heb de kaart trouwens zelf ook, maar ik heb em al gemod (koeler+heatsinks >:))

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.eynstein.nl/ai/prophet2mx.gif

Die doos lelijk? Ik vind hem wel mooi :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoelde dus dat ik een foto van ALLEEN die kaart erop wil hebben, zonder die doos, want dat staat lelijk :)

Verwijderd

photoshop en dan gewoon die doos weggummen ofzo zal toch wel werken? :)

Verwijderd

Hoi hoi,

Volgens mij staan er ook foto's in de handleidingen op de CD-rom. Is dat wat? Moet je ze alleen nog ff grabben.

Je zei dat je je MX al gemod had. Ik krijg mijn MX nu op 215/210. Wel een koeler op het standaard koelblok geplakt (29gr in gesloten kast met een kaart in het volgende slot), maar nog geen heatsinks op het mem. Hoeveel verder kan je dan nog? En hoe plak je ze vast? Met Arctic epoxy of wat anders? Arctic is nogal duur dus liever andere oplossing.

Heeft het dan nog veel zin om nog een koeler op die sinks te plakken?

Ik hoop dat iemand het weet.

Gr. Dracoon

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/voo/tweak/images/KM.JPG

Heb de standaard heatsink in 2'en gezaagd en op het geheugen geplakt. Een paar millimeter van het geheugen is niet goed bedekt, dus ik denk dat ik andere heatsinks moet gaan kopen :/
Ik krijg mijn core makkelijk op 220 mhz met die oude gemodde pentium 3 koeler, en het geheugen staat nu op 200 mhz, maar kan ook wel op 210.

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-08 09:50
Op zondag 04 maart 2001 20:03 schreef Vo0 het volgende:
[afbeelding]

Heb de standaard heatsink in 2'en gezaagd en op het geheugen geplakt. Een paar millimeter van het geheugen is niet goed bedekt, dus ik denk dat ik andere heatsinks moet gaan kopen :/
nadat je die heatsink eraf hebt gekregen heb je toen nog wat koelpasta er tussen gedaan of niet ??

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 04 maart 2001 20:22 schreef Conan het volgende:

[..]

nadat je die heatsink eraf hebt gekregen heb je toen nog wat koelpasta er tussen gedaan of niet ??
Ja.

• DBA907
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10-2025
Op zondag 04 maart 2001 20:45 schreef Vo0 het volgende:
Thanks!
Welcome ;)

Pagina: 1