wederom bedankt voor de commentaren, ik leer hier van

.
Aspiraties tot beroepsfotograaf, ja, maar op het moment ben ik gewoon een beginnend freelancer, met beperkte ervaring en een prijs die daar ook naar is. Ik probeer nog steeds te groeien.
Mijn klanten weten wat ze kunnen verwachten, gezien de portfolio voorbeelden die ik aanreik wanneer ik in overleg met hen ga.
Sfeer overbrengen is lastig, en in deze foto's zie je het ook niet zo duidelijk. Maar, ik heb natuurlijk veel meer foto's afgeleverd en deze serie is ook niet met het doel gemaakt om net die sfeer over te brengen. Andere foto's, waarbij ik wel net even dat moment probeer te pakken waar ze elkaar even lief aankijken etc, die foto's moeten de serie op dat gebied aanvullen.
Deze serie die ik nu geplaatst heb, heb ik ook geschoten met het doel, mooie plaatjes van hen.
Mijn verwoording eromheen is slecht gekozen merk ik nu ik de commentaren heb gekregen. Binnen deze serie is dat gevoel overbrengen voor mij in die zin toch wat ondergeschikt geraakt en heb ik me geconcentreerd op: een mooi plaatje maken.
Ik twijfel of ik een update zou geven, met platen waar dat gevoel misschien sterker naar voren komt.
Aan de andere kant waren dat niet foto's die ik van plan was te posten op got (ook met het oog op privacy naar de klant toe).
edit: ga geen update plaatsen. Foto's tijdens de kerkelijke ceremonie e.d. wil ik prive laten. Hopelijk snapt iedereen dat.
edit2: Voor mij is dit wel leerzaam geweest. Hoewel ik op sommige andere foto's wel geprobeerd heb om de emotie vast te leggen, heb ik mezelf wel als doel gelegd om dit harder te proberen in elke situatie, dus ook shots als deze. Duidelijk is daar "vraag" naar.
[
Voor 13% gewijzigd door
Nomad op 06-10-2009 20:14
]