Toon posts:

q9300 oc probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een q9300 en wou hem graag op 3.0Ghz hebben, maar bij 2.66Ghz start de pc al niet meer op.
nou zou ik even het batch nummer opzoeken via cpu-z maar dan liep mis, kan het namelijk nergens vinden in het cpu-z menu.... waar-o-waar kan ik het batch nr vinden?
heb hem wel weten te valideren; dus hier mijn systeem specificaties

iemand trouwens ervaringen met het oc,en van de q9300? ik heb namelijk gelezen dat dat slecht gaat op een 680i mobo??

en even buiten dit om... bij mijn videokaart staat directx 9.0c, en hij kan 10.0 ondersteuen hoort dat zo of kan dat nog op 10.0 worden geupdate?

@terw_dan: sorry dom van mij:P

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd

Topicstarter
iemand een idee?

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-01 19:47

M2M

medicijnman

je batchnummer staat op je processor. Schroef de koeler er vanaf, maak 'm schoon en lees het batchnummer:)

als je op windows xp draait is het standaard DX9, windows vista of nieuwer: DX10 of 9. Gaat allemaal automagisch, en bij sommige games moet je DX10 handmatig in een instellingenfile instellen. (je hebt toch wel een DX10 ondersteunende videokaart???)

Voor de rest van je vragen is wat meer informatie nodig.
Voltage, temperaturen, type / merk hardware etc. etc.

-_-

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-01 09:35
Dat je op directX 9 draait is omdat je op windows xp zit. Die ondersteunt DirectX 10 niet. Voor je overclock moet je eerst eens kijken of hij stock wel goed draait. Verder eens kijken of het voltage en timings van je geheugen wel goed staan. Lukt het dan nog niet, dan moet je je cpu wat meer Vcore geven.

http://specs.tweak.to/16567

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Zou je de specificaties van je systeem gewoon hier in het topic willen zetten? Is wat gemakkelijker als zo'n linkje en ook voor in de toekomst gemakkelijker met terugzoeken...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Aangezien er geen specs komen gaat dit topic maar dicht :) Mocht je toch nog intressen hebben het topic door te zetten, stuur me ff een DM

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.