Een tijd geleden heb ik de RC van Windows 7 gedownload (build 7100). Die heb ik gisteren proberen te installeren, maar dat ging niet helemaal goed. Ik boot vanaf de windows 7 dvd. hij start keurig de installatie en op het moment dat ik op "Install now" (oid) klik krijg ik een melding dat hij geen goede DVD drivers gevonden heeft en dat ik er 1 uit een lijstje moet kiezen. Het probleem is dat het venster met de lijstjes nergens op reageert, ik kan op geen enkele knop klikken of door het lijstje scrollen. In principe loopt de installatie gewoon vast (ik kan wel gewoon de muis bewegen).
Ik heb de installatie een paar keer opnieuw opgestart, maar steeds hetzelfde probleem. Toen heb ik een nieuwere build (7600) gebrand en die proberen te installeren. Dat ging in het begin goed, totdat ik de licentievoorwaarden moest accepteren. Nu heb ik weer hetzelfde probleem als eerst dat ik wel de muis kan bewegen, maar het venster reageert niet op muisklikken of wat dan ook.
Iemand misschien een idee om het op te lossen? Ik heb beide DVD's meerdere keren geprobeerd, maar dat hielp niks.
Ik heb de installatie een paar keer opnieuw opgestart, maar steeds hetzelfde probleem. Toen heb ik een nieuwere build (7600) gebrand en die proberen te installeren. Dat ging in het begin goed, totdat ik de licentievoorwaarden moest accepteren. Nu heb ik weer hetzelfde probleem als eerst dat ik wel de muis kan bewegen, maar het venster reageert niet op muisklikken of wat dan ook.
Iemand misschien een idee om het op te lossen? Ik heb beide DVD's meerdere keren geprobeerd, maar dat hielp niks.