Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Got is voorbereid op de euro, die kent dus geen Fl. meer. 
EDIT: Euro wordt ook niet weergegeven
EDIT: Euro wordt ook niet weergegeven
De Euro werkt overigens ook niet, dus [BoerQ] kun je negeren
Virussen? Scan ze hier!
Zo moeilijk is het toch niet? Gewoon ff ervoor zorgen dat het florijn- en het euro-teken gedisplayed kunnen worden in een postings, that's all....Op zaterdag 03 maart 2001 18:41 schreef Arjen het volgende:
fl
Virussen? Scan ze hier!
Nee dus. Florijn is ALT-159, Euro is ALT-0128, en let op de 0-en.Op zaterdag 03 maart 2001 18:42 schreef Arjen het volgende:
Das 'm toch?
Virussen? Scan ze hier!
Bij mij staat er een Florijn teken Wildhagen..
Nou, ik zie niks... als ik ALT-159 doe zie ik hem keurig in het scherm, Posten -> weg... kijk ik dan bij de source is het fl gewordenOp zaterdag 03 maart 2001 18:44 schreef Arjen het volgende:
Bij mij staat er een Florijn teken Wildhagen..
Edit: huh? Nu word het weer een vraagteken :?:?:?
Ik bedoelde dus dit:
code:
1
| fl |
Virussen? Scan ze hier!
ook eens proberen dan :
ƒ blabla
edit: ja, hallo, waarom nu weer wel
ƒ blabla
edit: ja, hallo, waarom nu weer wel
Virussen? Scan ze hier!
€
hmm als ik een euro teken doe, en ik doe bekijk bericht krijg ik 'je bent vergeten een bericht in te typen'... vaag
hmm als ik een euro teken doe, en ik doe bekijk bericht krijg ik 'je bent vergeten een bericht in te typen'... vaag
Het euro en florijn teken vallen onder de [[:cntrl:]] tekens, als je die eruit vist hoe je geen cent over.
Yep, ik ook. Code #11... beetje vreemd, maar wel lekker.Op zaterdag 03 maart 2001 18:50 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
€
Virussen? Scan ze hier!
Hmm, Win95 zeker? Dan zou ik toch ff de Euro-patch installerenOp zaterdag 03 maart 2001 19:27 schreef crisp het volgende:
Ik zie alleen maar blokjes...
Virussen? Scan ze hier!
Nope, 98 US versionOp zaterdag 03 maart 2001 19:40 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Hmm, Win95 zeker? Dan zou ik toch ff de Euro-patch installeren
Intentionally left blank
Ok, laat maarOp zondag 04 maart 2001 07:04 schreef GrimLord het volgende:
<test>!
[topic=136690]Op zondag 04 maart 2001 07:04 schreef GrimLord het volgende:
"<testje>!
zie dit topic de 3e post van 787B en dan de quote onderaan van Daniel Kegel.
Mist dat <> gedeelte.
Dat probeerde ik hier na te doen, zonder succes
De post hieboven mist wel een " in de quote
Verwijderd
Bij Daniel Kegel staat HTML aan, dus het gedeelte tussen < en > wordt als tag gezien.Op zondag 04 maart 2001 07:08 schreef GrimLord het volgende:
[..]
[topic=136690]
zie dit topic de 3e post van 787B en dan de quote onderaan van Daniel Kegel.
Mist dat <> gedeelte.
Dat probeerde ik hier na te doen, zonder succes
De post hieboven mist wel een " in de quote
Ik heb nog een opmerking (is geen bug ofzo)...
Als je je post wijzigt omdat je 1 letter fout hebt (stel je vindt het erg omdat je een dt fout hebt ofzo), dan komt er meteen te staan dat je je post hebt gewijzigd... en dat staat weer zo van 'ik heb m'n post ff serieus gewijzigd :)'
Op t.net zelf checkt 'ie de overeenkomst met de oude tekst, en als er maar een klein verschil is, dan zie je het 'post gewijzigd' niet.
Zou dat hier ook kunnen?
Als je je post wijzigt omdat je 1 letter fout hebt (stel je vindt het erg omdat je een dt fout hebt ofzo), dan komt er meteen te staan dat je je post hebt gewijzigd... en dat staat weer zo van 'ik heb m'n post ff serieus gewijzigd :)'
Op t.net zelf checkt 'ie de overeenkomst met de oude tekst, en als er maar een klein verschil is, dan zie je het 'post gewijzigd' niet.
Zou dat hier ook kunnen?
Pagina: 1