Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Belgacom] Internet Duur en Traag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Wat vinden jullie van Belgacom het grootste telecom bedrijf van België?
Ik vind dat hun prijzen te duur zijn voor wat je krijgt, ik heb bv ADSL en ze zeggen 4 MB download maar zie er gewoon niets van het is normaal gezien voor 1 computer op aan te sluiten. Maar zelfs al staan al de digitale tv's uit alle computers en zelfs al zit ik er met 1 computer op gaat hij maximaal 900 KB/S down en de povere 25 KB/S upload. Wat ik schandalig vind is dat ze weten dat we hier thuis met 3-4 computers op het netwerk zitten en 2 digitale tv's (Belgacom TV), en ze bieden dan nog een Internet go aan(http://www.belgacom.be/pr...p?dcrName=hbs_adsl_res_go). Ik vind het schandalig hiervoor 40 euro per maand te betalen. Gelukkig gaan we hier over 1 maand VDSL hebben maar zelf dan nog is dat het geld wel waard?
Wat vinden jullie ervan? Ik vind het gewoon uitbuiten van mensen, Telenet is btw niet veel beter.
Discussiër maar!

Mvg Amaury

• Stefferke
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-11 09:14
hallo
ik heb ook belgacom adsl Go
en heb maar 400kb/s download en 50kb/s upload
wat moet je dan betalen voor VDSL?

Verwijderd

Topicstarter
veel meer ik denk zoiets van 70 euro + voor tv, telefonie en vdsl. Stefferke je kan het goed gebruuiken voor gewone sites enzo maar niet voor spelletjes, en andere.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Wees blij dat je niet in suriname woont

http://www.telesur.sr/cms...nd_internet24juni2009.pdf

ADSL zakelijk Tarief p/mnd in US$
Contractduur 1 jr
ADSL pakket Bronze 128/64* K 72,00
ADSL pakket Silver 256/64* K 161,00
ADSL pakket Gold 512/128* K 320,00
ADSL pakket Gold Plus 768/256* K 421,00
ADSL pakket Premium 1024/348* K 507,00
ADSL pakket Premium Plus 2048/512*K 972,00

dat is in us dollars dus

moraal, het gras is niet altijd groener in een andere wijde

ik vraag me idd wel af waarom het in nederland wel kan en in belgie zo duur moet zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Fish op 03-10-2009 12:53 ]

Iperf