Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik me aanmeld bij my vodafone dan zie ik allemaal nieuwe blox maar er staat verder nog geen informatie op de site. Weet iemand hier iets van?

BloX 200 minuten vast bellen
€ 7,50 per maand.

BloX 60 Minuten vast bellen
€ 3,50 per maand.

BloX Voordeel vast bellen
€ 2,00 per maand.

BloX Voordeel Vodafone bellen
€ 2,00 per maand.

BloX Weekend Vast en Vodafone
€ 5,00 per maand

BloX 100 SMS
€ 3,50 per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:00
Hmm inderdaad meteen even gekeken...
Staan er bij mij ook... volgens mij spreken ze bijna voor zich, maar in de Blox voorwaarden staat ook nog niks.... interessant!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Aangezien Vodafone Onder Ons al een tijdje niet meer werkt, is de Voordeel Vodafone Bellen wellicht interessant. Ik ben benieuwd wat voor kortingen je dan krijgt. Ik kan nergens er iets over vinden. Iemand anders al wat meer info?

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:45
Werkt bij de Super sim voor de iPhone helaas niet. Ik zie wel wat in die voordeel naar Vodafone.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
Nou leuk nieuwe blox...
Jammergenoeg moet Vodafone voor de rest wel duurder worden EN je bundelvoorwaarden veranderen.... SLECHT!!

Vodafone heeft vandaag de beltarieven verhoogd van de gesprekken die buiten de belbundel van de Basis-abonnementen vallen. De operator spreekt van een prijscorrectie om de gestegen kosten te dekken.

“De buitenbundeltarieven zijn al jaren niet gestegen, maar onze kosten wel. En om ook in de toekomst innovatief te kunnen blijven en nieuwe producten voor klanten te ontwikkelen voeren we nu een prijscorrectie door”, verklaart Bart Hofker, directeur van de consumentenafdeling bij Vodafone Nederland.

De tarieven voor het bellen buiten de bundel is daarom verhoogd van 25 naar 30 cent per minuut/sms. Daarnaast worden meegenomen minuten/sms’jes pas aangesproken als het nieuwe bundeltegoed is verbruikt.

Vodafone voegt er wel aan toe dat de tariefsverhoging alleen geldt voor nieuwe abonnees en bestaande klanten die hun abonnement verlengen.

*BRON*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Kan iemand mij uitleggen hoe het zit met die 3=60 minuten blox?

Ik had het via de televisie reclame's opgepikt dat je nu voor de eerste 3 minuten moest betalen en daarna de rest van de 60minuten gratis kon bellen...

Nou ik gister lekker een uur met een vriendin gebabbelt blijkt dat je er eerst een "blox" voor moet aanzetten en ben ik nu gewoon +-20euro kwijt. Omdat ik niet uit de reclame had opgemaakt dat ik zonodig 1 smsjes moest sturen om het eerst aan te zetten voel ik me opgelicht.
60 halen = 3 betalen
Wat is het?
60 halen = 3 betalen is een belbundel waarmee je een heel uur zorgeloos kunt bellen en slechts de eerste 3 minuten van het gesprek betaalt.

Wat kost het?
Je betaalt voor 60 halen = 3 betalen geen aansluitkosten, maar alleen de eerste 3 minuten van je gesprek. Ter vergelijking, met het Vodafone Standaard Tarief betaal je zonder deze BloX de volle 60 minuten voor je gesprek (tegen een tarief van € 0,35 per minuut).

60 halen = 3 betalen
Met standaard tarief plan Prijs per BloX Prijs per uur (met BloX) Prijs per uur (zonder BloX) BloX korting
60 halen=3 betalen Gratis € 1,05 (3 min. x € 0,35 ct)) € 21,- = (60 min. x € 0,35 ct) € 19,95 (57 min. x € 0,35 ct.)

Dit moet je verder weten:

De tarieven zijn inclusief BTW.
Na 60 minuten gelden de reguliere tarieven van je huidige prijsplan.
Gesprekken naar/vanuit het buitenland en naar bijzondere nummers vallen buiten deze belbundel. Deze worden apart in rekening gebracht tegen de daarvoor geldende tarieven.

Wat zijn de voordelen?
Makkelijk: Aanmelden met 1 gratis sms' je
Voordelig: 60 minuten bellen en maar 3 minuten betalen!
Zorgeloos: Deze belbundel is onbeperkt geldig!
Vrijheid: Bellen binnen Nederland wanneer je wilt, dag en nacht.

Hoe werkt het?
Activeren: Sms '60 halen aan' naar 4000 of bel 1200 voor activatie van deze BloX.
Bellen: Met 60 halen = 3 betalen kun je bellen naar alle Vodafone mobiele nummers en alle vaste nummers binnen Nederland.
Geldigheid: Deze BloX is 24 uur per dag, 7 dagen in de week geldig en vervalt niet totdat je de dienst zelf uitzet.

Activeren
Je kunt op de volgende manier 60 betalen = 3 halen aanzetten:

Stuur een gratis sms naar '4000' met de tekst '60 halen aan'.
Bel 1200 en sluit zelf je BloX aan.
Wat voor nadelen kleven hier aan? lijkt me toch een beetje vreemd, ik bel meestal alleen korte gesprekken, ben ik dan voor 1 minuut bellen meteen al voor 3 minuten kwijt?
Je weet het namelijk maar nooit...

Ik heb trouwens een vodafone weet ik veel abonnement, heb het net even geprobeert aan te zetten maar ik kreeg een sms terug met de mededeling: "Op uw huidige tarief kunt u deze Vodafone Blox niet aansluiten. bel 1200 en vraag naar een adviseur".

oh oh oh wat gaat het toch allemaal lekker gemakkelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door kaasaanfiets op 08-10-2009 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

koekoek2003nl schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 22:06:
Kan iemand mij uitleggen hoe het zit met die 3=60 minuten blox?

Ik had het via de televisie reclame's opgepikt dat je nu voor de eerste 3 minuten moest betalen en daarna de rest van de 60minuten gratis kon bellen...

Nou ik gister lekker een uur met een vriendin gebabbelt blijkt dat je er eerst een "blox" voor moet aanzetten en ben ik nu gewoon +-20euro kwijt. Omdat ik niet uit de reclame had opgemaakt dat ik zonodig 1 smsjes moest sturen om het eerst aan te zetten voel ik me opgelicht.

[...]

Wat voor nadelen kleven hier aan? lijkt me toch een beetje vreemd, ik bel meestal alleen korte gesprekken, ben ik dan voor 1 minuut bellen meteen al voor 3 minuten kwijt?
Je weet het namelijk maar nooit...

Ik heb trouwens een vodafone weet ik veel abonnement, heb het net even geprobeert aan te zetten maar ik kreeg een sms terug met de mededeling: "Op uw huidige tarief kunt u deze Vodafone Blox niet aansluiten. bel 1200 en vraag naar een adviseur".

oh oh oh wat gaat het toch allemaal lekker gemakkelijk.
Be blox 60 halen, 3 betalen is alleen voor prepaid gebruikers.
De eerste 3 minuten van gesprek betaal je, de rest van uur is gratis.
Erg eenvoudig dus.
Je moet het wel eerst activeren.

Als je 1 of 2 minuten belt, betaal je dat ook, en niet meteen 3.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

OMG waarom zou ik dan nog in vredesnaam abonnee blijven,
wat is dit voor onzinnigheid, vodafone daalt zwaar in mijn waardering zo... (eigelijk wil ik zeggen wat een k*t provider) maar laat ik maar netjes blijven

Net gebeld en idd alleen voor prepaid klanten.
Ik vroeg of er ook zoiets voor abonne's was maar dat was er niet, je had vroeger wat voor een 10tje gratis bellen naar 5 andere vodofone klanten, maar omdat er volgens hem zoveel gebruikt van gemaakt werd was het systeem overbelast en werden er geen nieuwe klanten meer aangenomen.

Of er nog iets in de toekomst zou komen kon hij mij niet vertellen.

Ik vind dit niet leuk en ga direct weg bij vodafone als ik de kans krijg, voor mij kan een prepaid kaart dan veel beter uit...

[ Voor 55% gewijzigd door kaasaanfiets op 10-10-2009 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

koekoek2003nl schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 20:00:
OMG waarom zou ik dan nog in vredesnaam abonnee blijven,
wat is dit voor onzinnigheid, vodafone daalt zwaar in mijn waardering zo... (eigelijk wil ik zeggen wat een k*t provider) maar laat ik maar netjes blijven

Net gebeld en idd alleen voor prepaid klanten.
Ik vroeg of er ook zoiets voor abonne's was maar dat was er niet, je had vroeger wat voor een 10tje gratis bellen naar 5 andere vodofone klanten, maar omdat er volgens hem zoveel gebruikt van gemaakt werd was het systeem overbelast en werden er geen nieuwe klanten meer aangenomen.

Of er nog iets in de toekomst zou komen kon hij mij niet vertellen.

Ik vind dit niet leuk en ga direct weg bij vodafone als ik de kans krijg, voor mij kan een prepaid kaart dan veel beter uit...
Niemand verplicht jou om abonnee te zijn hoor. Vrij keus, en je had dit ook van tevoren kunnen uitzoeken toch?

Elke provider doet iets voor beide type klanten.
Bij een abo krijg je een toestel voor veel minder, bel je goedkoper binnen de bundels en zijn er in geval van Vodafone ook speciale bloxxen voor abonnees.

Maar als jij je beter voelt bij prepaid omdat je dan 60 halen, 3 betalen kunt gebruiken en verder dus geen voordeel aan een abo hebt, dan moet je dat gewoon lekker doen.

Vind het dan niet zo netjes dat je hier een provider omlaag gaat halen omdat ze even niet aan jouw verwachtingen kunnen voldoen.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:40
Ben het eens met hierboven over het omlaaghalen van een provider echter wil ik wel een puntje erbij vermelden dat het wel opvalt dat de prepay het steeds beter lijkt te hebben kwa aanbiedingen.

Misschien komt dat doordat de telefoons steeds duurder worden en de provider deze kosten eerst moet vergoeden. Deze komen natuurlijk terug maar dat is op een wat langere termijn.

Als het goed is heb ik vanaf de 23e Vodafone.. Ga van Telfort weg vanwege administratie fout(en) en omdat ze duurder (waren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

freddyathlon schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 10:38:
[...]

Niemand verplicht jou om abonnee te zijn hoor. Vrij keus, en je had dit ook van tevoren kunnen uitzoeken toch?

Elke provider doet iets voor beide type klanten.
Bij een abo krijg je een toestel voor veel minder, bel je goedkoper binnen de bundels en zijn er in geval van Vodafone ook speciale bloxxen voor abonnees.

Maar als jij je beter voelt bij prepaid omdat je dan 60 halen, 3 betalen kunt gebruiken en verder dus geen voordeel aan een abo hebt, dan moet je dat gewoon lekker doen.

Vind het dan niet zo netjes dat je hier een provider omlaag gaat halen omdat ze even niet aan jouw verwachtingen kunnen voldoen.
og gut heb je weer zo één. "niemand verplicht jou om abonnee te zijn hoor"..... ja EN?. Wat is dat nou weer voor opmerking, (die ik steeds vaker in verschillende varianten terug zie komen) Nee dit had ik niet van tevoren uit kunnen zoeken omdat ze dit anderhalf jaar geleden nog niet hadden of wel soms... toen hadden ze gratis bellen naar 5 vrienden voor een 10tje wat ze nu ook niet meer afsluiten omdat hun systeempjes overbelast zijn...
En nee bij een abbo krijg je niet meteen automatisch altijd een telefoon (voor minder) en nee ik bel nu niet goedkoper in mijn bundel want een uur bellen kost mij 20 euro en geen 3x80cent of whatever een prepaid minuut kost.
En nee dat kan ik dus lekker niet doen, ik kan niet lekker met prepaid gaan bellen, en ik kan niet lekker "geen voordeel van mijn abonnement krijgen" want zoals jij waarschijnlijk wel weet maar hier heel leuk niet vermeld zit je bij een abonnement vast aan een contract. Dat heb ik genomen omdat ik dacht dat een abonnement wel wat voordelen zou bieden ten opzichte van een prepaid kaart, en dat ik ook dacht dat ik tenminste meer voordeel zou krijgen dan een prepaid klant want ik betaal netjes elke maand 27.50.
Maar nee, laten we meneer en mevrouw prepaid lekker gaan maken met mooie aanbiedingen, en onze abonnees og ja die zitten toch al aan ons vast dat interesseert ons geen fluit.

Dat is heel erg mooi dat jij dat niet zo netjes vind, Ik vind het niet zo netjes dat ik gewoon keihard vern***t word, terwijl ik al jaren me scheel betaal aan een abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In welk opzicht voel jij je vern... dan? Je koopt voor 27.50 per maand 200 belminuten. Zou je dat met een prepaid kaart willen dan mag je maandelijks voor 60 euro opwaarderen (200 x 30 ct. per minuut). Ok, niet helemaal want gratis minuten met meerwaarderen etc. etc., maar feit blijft dat je zowat het dubbele betaalt t.o.v. een abonnement. Dat alleen al lijkt mij een groot voordeel ten opzichte van prepaid.

Onder Ons werkt inderdaad al meer dan twee maanden niet, maar dat geldt zowel voor prepaid als abonnement. Inderdaad vrij kut, maar wordt gezien als aanvullende dienst.

Dat er acties zijn rondom Vodafone Prepaid die niet voor een abonnement gelden lijkt mij vrij normaal. Prepaid bellen is (nog steeds) duur, dus als je prepaid klanten wilt trekken is een 60 halen 3 betalen blox een leuke actie. Was er overigens 1.5 jaar geleden ook al, maar nu is er een reclamecampagne gaande hieromtrent en valt het meer op.

Zo heb je bij Zorgeloos internet op je abonnement weer een veel ruimere FUP dan bij prepaid.

En je hebt Vodafone Scherp, waar belminuten tussen de drie en zes cent per minuut kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Afkoelmomentje nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Het verhaal achter deze Bloxen is dat het een pilot is en doel van Vodafone is om te kijken welke nieuwe Bloxen ze eventueel aan het assortiment zullen toevoegen. Bij mijn weten hebben iets minder dan 100.000 klanten de optie om een dergelijke Blox aan te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-10 23:03
Blox 3=60, net als onbezorgd SMS etc, is zeker sinds media 2007 beschikbaar, heb hier zelf ook aardig gebruik van gemaakt. Wel icm prepaid inderdaad.

Zelfs in buitenland icm Vodafone paspoort. Uiteraard zijn dan de prijzen per min wel duurder, maar toch.

Nadeel was wel dat de verbinding nog wel is wil wegvallen op de drukke tijden, maar de besparing dat dit oplevert, maakte een hoop goed.

• superericje
weet iemand hoe je de blox 200 min bellen kan activeren via SMS?

• mrsar
  • Nu online

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik zou tot morgen wachten :P als hopelijk het netwerk weer 100% funtioneerd :)
dan kan je het waarschijnlijk ook weer op de vodafone site vinden

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• superericje
nee dat is het probleem het staat niet op de website. Ik heb deze blox toen via SMS aangeboden gekregen, maar heb die toen maar gewist... en nu wil ik hem toch... Is namelijk geen standaard Blox...

• mrsar
  • Nu online

mrsar

waar een sar is,is een wodka

dan zou ik gewoon even de helpdesk bellen,die weten het vast wel :) gewoon zeggen dat je de sms kwijt bent

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

mrsar schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:19:
dan zou ik gewoon even de helpdesk bellen,die weten het vast wel :) gewoon zeggen dat je de sms kwijt bent
Waren destijds in een soort proef-fase. Voor een aantal geselecteerde klanten.
Die Blox wordt niet standaard aan iedereen aangeboden. Nog niet althans.

Zal de proeffase nu wel voorbij zijn denk ik.

Pagina: 1