Kan iemand mij uitleggen hoe het zit met die 3=60 minuten blox?
Ik had het via de televisie reclame's opgepikt dat je nu voor de eerste 3 minuten moest betalen en daarna de rest van de 60minuten gratis kon bellen...
Nou ik gister lekker een uur met een vriendin gebabbelt blijkt dat je er eerst een "blox" voor moet aanzetten en ben ik nu gewoon +-20euro kwijt. Omdat ik niet uit de reclame had opgemaakt dat ik zonodig 1 smsjes moest sturen om het eerst aan te zetten voel ik me opgelicht.
60 halen = 3 betalen
Wat is het?
60 halen = 3 betalen is een belbundel waarmee je een heel uur zorgeloos kunt bellen en slechts de eerste 3 minuten van het gesprek betaalt.
Wat kost het?
Je betaalt voor 60 halen = 3 betalen geen aansluitkosten, maar alleen de eerste 3 minuten van je gesprek. Ter vergelijking, met het Vodafone Standaard Tarief betaal je zonder deze BloX de volle 60 minuten voor je gesprek (tegen een tarief van € 0,35 per minuut).
60 halen = 3 betalen
Met standaard tarief plan Prijs per BloX Prijs per uur (met BloX) Prijs per uur (zonder BloX) BloX korting
60 halen=3 betalen Gratis € 1,05 (3 min. x € 0,35 ct)) € 21,- = (60 min. x € 0,35 ct) € 19,95 (57 min. x € 0,35 ct.)
Dit moet je verder weten:
De tarieven zijn inclusief BTW.
Na 60 minuten gelden de reguliere tarieven van je huidige prijsplan.
Gesprekken naar/vanuit het buitenland en naar bijzondere nummers vallen buiten deze belbundel. Deze worden apart in rekening gebracht tegen de daarvoor geldende tarieven.
Wat zijn de voordelen?
Makkelijk: Aanmelden met 1 gratis sms' je
Voordelig: 60 minuten bellen en maar 3 minuten betalen!
Zorgeloos: Deze belbundel is onbeperkt geldig!
Vrijheid: Bellen binnen Nederland wanneer je wilt, dag en nacht.
Hoe werkt het?
Activeren: Sms '60 halen aan' naar 4000 of bel 1200 voor activatie van deze BloX.
Bellen: Met 60 halen = 3 betalen kun je bellen naar alle Vodafone mobiele nummers en alle vaste nummers binnen Nederland.
Geldigheid: Deze BloX is 24 uur per dag, 7 dagen in de week geldig en vervalt niet totdat je de dienst zelf uitzet.
Activeren
Je kunt op de volgende manier 60 betalen = 3 halen aanzetten:
Stuur een gratis sms naar '4000' met de tekst '60 halen aan'.
Bel 1200 en sluit zelf je BloX aan.
Wat voor nadelen kleven hier aan? lijkt me toch een beetje vreemd, ik bel meestal alleen korte gesprekken, ben ik dan voor 1 minuut bellen meteen al voor 3 minuten kwijt?
Je weet het namelijk maar nooit...
Ik heb trouwens een vodafone weet ik veel abonnement, heb het net even geprobeert aan te zetten maar ik kreeg een sms terug met de mededeling: "Op uw huidige tarief kunt u deze Vodafone Blox niet aansluiten. bel 1200 en vraag naar een adviseur".
oh oh oh wat gaat het toch allemaal lekker gemakkelijk.
[
Voor 5% gewijzigd door
kaasaanfiets op 08-10-2009 22:31
]