Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Upgrade "installatiefout"

Pagina: 1
Acties:

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-11 18:19
** Intro**
Ik maak al even gebruik van een illegale windows, nu wordt ik hier op hopelijk niet afgerekend door jullie en om mijn leven te beteren wil ik daarom ook overstappen op een legale vista ultimate.
Ik maak nu gebruik van een Vista Home Premium en zou deze dus willen upgrade naar een Vista Ultimate, dit zou volgende de website van Microsoft allemaal moeten werken maar tot op heden nog steeds zonder resultaat.
Ik krijg na lang (+/- 2 uur) installeren (upgraden, geen schone installatie anders ben ik al mijn geinstaleerd programma's en dergelijke kwijt) krijg ik de volgende fout melding:

Er is een onverwachte installatiefout opgetreden. Controleer of de installatiebronnen toegankelijk zijn en start de installatie opnieuw.

Nu heb ik al van alles geprobeerd maar ik blijf bovenstaande foutmelding krijgen ??
Wat doe ik nu fout O-) en hoe zou ik het kunnen oplossen.

Het gene wat ik allemaal al heb geprobeerd:
- 2 verschillende DVD geprobeerd van Vista Ultimate
- met sp1 met sp2.
- al mijn overbodige hardware tijdelijk verwijderd (geluidskaart, drive's en usb-apparatuur)
- vanuit veilige modes
- Diverse programma's verwijderd (virusscanner, nero, cloon DVD)

Hopelijk heb jullie nog tips, anders ben ik bang dat ik een schone installatie moet doen, maar daar heb ik eigenlijk niet al te veel zin in :/

Teteringen

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:11

ManiacsHouse

Scheisse!

Dit gebeurt weleens met kopieën :N en sommige dvd-spelers doen ook nog weleens moeilijk. Op de een of andere manier kan hij de dvd dan niet meer vinden. Heb je toevallig nog een andere dvd-speler liggen? Vorige week zelfde soort probleem gehad, nadat ik een andere (nieuwere) speler had geplaatst ging het zonder problemen.

[ Voor 40% gewijzigd door ManiacsHouse op 02-10-2009 20:13 . Reden: typo ]

• Arie26
ManiacsHouse schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 20:11:
Dit gebeurt weleens met kopieën :N en sommige dvd-speler doen ook nog weleens moeilijk. Heb je toevallig nog een andere dvd-speler liggen? Op de een of andere manier kan hij de dvd dan niet meer vinden. Vorige week zelfde soort probleem gehad, nadat ik een andere (nieuwere) speler had geplaatst ging het zonder problemen.
Nee die heb ik volgens mijn niet meer liggen :(
maar misschien wel mijn overbuurman ofzo.
ik ga eens opzoek.

Teteringen

• Arie26
Zo juist geprobeerd met een andere DVD-speler maar helaas wederom de zelfde fout melding.

dus als iemand nog tips heeft om te proberen hoor ik het graag.

Teteringen

• Arie26
Vanmorgen een andere versie gedownload van internet en deze gebrand op 1-speed maar wederom de zelfde fout melding.
Wederom geprobeerd op 2 verschillende DVD-spelers, dus ik ben eigenlijk ten einde raad ??

Teteringen

• Arie26
>:) KICK

Wederom van alles geprobeerd, een DVD-speler uit mijn KISS 1500 player gehaald en daar mee geprobeerd maar ook daarmee niet het gewenste resultaat.

Daarna alles los getrokken en opnieuw aangesloten op mijn MB, en dan ook alleen aangesloten wat nodig is. Dus een speler en 1 enkele HDD.

Maar ik blijf die zelfde fout krijgen ? ik ben bang dat ik toch alles opnieuw moet gaan installeren, of heeft er iemand nog tips/ideeen ? voor me ?? PLEASE

Of leest er niemand meer mee :?

Teteringen

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-11 19:01
En wat als je de dvd naar je harde schijf kopieert en van daaruit installeert?

Systeem Specs

• Mr-Beamer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-10 21:47

Mr-Beamer

And what shall I improve today

Hoeveel geheugen heb je momenteel in je pc zitten?
Ik krijg fouten als ik windows x64 wil instaleren als ik 4GB in mijn pc heb zitten.
Dus als ik windows weer eens opnieuw MOET instaleren haal ik er altijd 2GB uit.
Als hij klaar is met instaleren kan ik het weer zonder problemen terug zetten.

To modify or not to modify that's the quest... It's no question! Always modify!!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:11

ManiacsHouse

Scheisse!

Krijg je ook een errorcode? Check dit eens Error message when you use Windows Vista Setup to try to create a partition: "Error code: 0xE0000100"
Is weliswaar engels maar de melding is het zelfde.

• Arie26
Occy74 schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 19:05:
En wat als je de dvd naar je harde schijf kopieert en van daaruit installeert?
Gewoon naar je C-schijf ? Is het proberen waard natuurlijk.
Mr-Beamer schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 19:24:
Hoeveel geheugen heb je momenteel in je pc zitten?
Ik krijg fouten als ik windows x64 wil instaleren als ik 4GB in mijn pc heb zitten.
Dus als ik windows weer eens opnieuw MOET instaleren haal ik er altijd 2GB uit.
Als hij klaar is met instaleren kan ik het weer zonder problemen terug zetten.
Ik heb er momenteel 8Gb in zitten, dus ook dit ga ik eens proberen.
Inderdaad, hier wordt aangeven dat je de laaste service-packs en update's moet hebben, maar dat is reeds het geval.

Maar nu weer voldoende dingen om weer te gaan proberen.

Teteringen

• Arie26
Helaas, wederom weer niet gelukt.

Alles naar mijn HDD gekopieert en op die manier geprobeerd te installeren, maar wederom de zelfde foutmelding. 8)7 .

Dus ik weet het echt niet, meer. Vanavond nog even proberen zonder 6Gb intern geheugen, wie weet ??

Anders toch maar een schone installatie toe passen.

Teteringen

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Probeer het eens met een USB drive met een ISO van MSDN ofzo :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Mr-Beamer

Mr-Beamer

Arie26 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 08:56:
Helaas, wederom weer niet gelukt.
...

Dus ik weet het echt niet, meer. Vanavond nog even proberen zonder 6Gb intern geheugen, wie weet ??

...
Ik bedoelde dat ook, dus met max 2GB instaleren ;)

To modify or not to modify that's the quest... It's no question! Always modify!!

• Mr-Beamer

Mr-Beamer

Is het nu opgelost??
Wel zo handig als je ook de oplossing post zodat mensen met het zelfde probleem weten hoe ze het moeten oplossen.

• Arie26
Mr-Beamer schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:46:
Is het nu opgelost??
Wel zo handig als je ook de oplossing post zodat mensen met het zelfde probleem weten hoe ze het moeten oplossen.
Sorry, nope.

Helaas niet gelukt, Ik zit nu in de kost voor mijn werk, vorige week vertrokken en kom volgende week weer terug dus ben er helaas ook niet meer mee bezig geweest. En daarom geen reactie kunnen geven.

Ik heb al een beetje de conclusie getrokken voor me zelf, gewoon op nieuw beginnen.

wel allemaal bedankt voor alle reactie en evetuele tips.

Teteringen

Pagina: 1