Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Live Mail berichtregels

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik windows live mail met een hele rits mailaccounts.

De berichten die binnenkomen voor één van die accounts wil ik via een berichtregel automatisch laten doorsturen naar een gmail-account. Dit gmail-account gebruik ik namelijk op mijn iPhone.

Ik maak dus een berichtregel aan die ervoor moet zorgen dat alle mail met mijnmail@planet.nl in het AAN- of het CC-veld wordt doorgestuurd maar mijnadres@gmail.com.

Dat gaat echter niet goed. Een testbericht komt wel aan in Live Mail, maar het doorsturen naar het gmail-account levert een foutmelding op.

Die komt er op neer dat het bericht qua grootte de grens van de server zou overschrijden. Dat is echter onmogelijk want ik heb er slechts het woord 'test' in staan.
Verder staat er ook nog:
Serverfout: 552
Header counts exceeds the maximum settings.

Iemand een clou wat hier aan de hand is?

Dank u, dank u _/-\o_

PS: Ik kan wel een bericht sturen naar mijn gmailaccount. Dat wordt dan ook gewoon zichtbaar op mijn iPhone.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Live Mail berichtregels
Dan moet je niet in WOS zijn. ==> OFF.
Header counts exceeds the maximum settings.
Dat heeft dus niets te maken met de grootte van het bericht, maar juist met de headers. Bekijk die eens. Heb je bijvoorbeeld geen loopje gecreeerd?

Los daarvan: dit is iets dat je op de server wilt regelen, niet in de client. Ook kan je als het goed is in de Google webmail aangeven dat die andere POP-boxen moet uitlezen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Volgens mij (maar ik kan ernaast zitten) kun je vanaf een Hotmail/Livemail account niet (auto)forwarden naar een andere gratis mailproviderservice, tenzij je een betaald abonnement neemt.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• JordyOnrust
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-07 13:02

JordyOnrust

Leef om te leven.

Lang leve Gmail.
Daar wil het wel in. Zowel Forwarden als via pop uitlezen. Ideetje om te switchen naar Gmail?

Als je sterft voordat je sterft, sterf je niet wanneer je sterft. Rom 6:5