Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen,

mijn over-buurvrouw heeft zich vorige maand een nieuwe Philips dvd-speler aangeschaft, model DVP 3350
Nu tracht ze daar onlangs voor de allereerste maal een dvd mee af te spelen .... blijkt dat de dvd-speler naar een wachtwoord vraagt ..... 8)7
Na wat ge-google zou er, denk ik, een wachtwoord moeten staan achteraan in de manual van de speler en guess what .... doos en manual zijn reeds mee met de oud-papier ophaling |:(

Daar staan we dus mooi :|
Ter info: audio- en jpeg-cd's worden wel afgespeeld.

Wie kan ons helpen, wat nu :?

Verwijderd

Phillips helpdesk bellen ?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:16

FeaR

In GoT we trust

De manual er op naslaan?
Staat nogal veel in met betrekking tot die wachtwoorden en het wijzigen ervan. Pagina 30 van de Nederlandse verie. Eventueel ook gewoon te downloaden vanaf de site van Philips.

Vanuit de manual:
Als u het wachtwoord bent vergeten, voert u
‘136900’ in voordat u een nieuw wachtwoord instelt.
Is dus een optie in menu - voorkeuren - wchtwrd

Edit:
Overigens vind ik dit topic meer passen in LCD, Plasma, Projectie & Recording aangezien het hier om een DVD-speler gaat en dus niet specifiek op Audio & Hifi. Dus schop dit topic even naar LCD toe :)

[ Voor 19% gewijzigd door FeaR op 02-10-2009 18:32 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
FeaR1986 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 18:29:
De manual er op naslaan?
Staat nogal veel in met betrekking tot die wachtwoorden en het wijzigen ervan. Pagina 30 van de Nederlandse verie. Eventueel ook gewoon te downloaden vanaf de site van Philips.

Vanuit de manual:

[...]

Is dus een optie in menu - voorkeuren - wchtwrd

Edit:
Overigens vind ik dit topic meer passen in LCD, Plasma, Projectie & Recording aangezien het hier om een DVD-speler gaat en dus niet specifiek op Audio & Hifi. Dus schop dit topic even naar LCD toe :)
Ok, sorry dat ik het in het verkeerde deeltje heb gezet ... prima voor mij ;)
Wat betreft de manual erop na slaan ... tja ... die is dus mee met de plaatselijke oud-papier ophaling.
Bedankt verder voor de tips ... ga er nu effe die downloadbare manual op naslaan ;)

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Had wel gelezen dat je de manual had weggegooid, maar was niet echt doorgedrongen. Vandaar dat ik er alsnog naar refereerde. En zoals gezegd is dat ding ook te downloaden. Overigens denk ik niet dat elke manual een aparte code/wachtwoord zal hebben. Denk dat zoiets te veel werk is om ten eerste te drukken en dan ten tweede te sorteren zodat de goede manual bij de goede speler komt. Dus met die online versie moet je wel een stuk komen, staat wel veel in over dat wachtwoord-gedoe. Te veel eigenlijk, lijkt wel een beveiligde bank met al die passwords in plaats van een simpele DVD-speler :P

Verwijderd

Topicstarter
Correctie ... mijn over-buurvrouw heeft die weggegooid ;)
Het is idd wel erg ... alhoewel ik niet echt aan die codes uitraak, wat een gedoe.
Het moet ook iets te maken hebben met een beveiligde dvd ofzo volgens de manual ... nog nooit meegemaakt.
Het is nochthans een gewone regio2 dvd die bij een magazine kwam waarbij dit euvel voorviel.
Een andere dvd uitproberen .. daar hebben we uiteraard niet aan gedacht 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2009 06:42 ]

Verwijderd

Simplicity 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Het is in orde ... de code werkt ... alhoewel ik na wat gesnuffel door de set-up een optie vond i.v.m. vergrendelde discs ..... na die op "off" te hebben gezet vroeg de speler niet eens meer naar de code.

Eind goed al goed, .... bedankt aan allen alvast voor de tips ;)

Tja ... simplicity 8)7

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Wegens een wijziging in het beleid wordt dit topic naar Mediaspelers en HTPC's verplaatst. De reden dat dit gebeurt: omdat is besloten dat spelers die content uitsturen daar beter op hun plaats zijn dan in LCD, Plasma en Projectie.

Zie hiervoor ook het topic Enkele kleine wijzigingen.

Pagina: 1