Goede computerwinkel in de buurt van Maastricht

Pagina: 1
Acties:
  • 1.001 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_jabberwock
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-06 21:15
Ik kom oorspronkelijk uit de buurt van Eindhoven en ben dus gewend een goede computer store om de hoek te hebben. Nu woon ik echter in Maastricht en er is hier een gebrek aan kundige, tweaker verantwoorde computerwinkels.

Weet iemand een goede computerwinkel in (de buurt van) Maastricht (en dan heb ik het niet over de paradigit en MyCom en dergelijke, maar winkels waar ze goed 'geschoold' personeel hebben en producten buiten de main-stream)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

http://tweakers.net/shopr...oreMaxService=5&x=20&y=18

Dit zijn in elk geval degene die in de pricewatch staan. Je kunt er altijd eens langs gaan met wat vragen en kijken hoe de kennis daar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_jabberwock
Heeft iemand ervaring met ARP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_jabberwock
ARP (zou een goede keuze kunnen zijn)
B&M Computershop Maastricht (=ARP?)
Bang & Olufsen Pascal van Loo (niet interessant)
Cybermind Interactive Nederland (VR spul)
Elcom Computers-Online (alleen web-shop)
Foto Rembrandt (ken de zaak, is alleen foto-gerelateerd)
Hamers It (Site ziet er wel heel crap uit, kan niet eens in de catalogus kijken)

Dus ARP is eigenlijk de enige keuze.. Ik hoop dat de webshop niet representatief is voor de producten die ze in de winkel hebben, want dan stelt het maar weinig voor (hebben niet eens video-kaarten van een degelijk merk (voor de gamer) om te beginnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:34

Klippy

Still Game

(jarig!)
Ik ken er in elk geval geen.
Maar waar heb je ze voor nodig dan? Beetje tweaker weet toch precies wat hij wil hebben?
Ik beveel zelf altijd iedereen de Paradigit aan, met als gevolg dat ik veel PC's onderhou via familie/kenissen etc die van daar komen en ik kan je niet één klacht noemen eerlijk gezegd.
En dat kan ik wel van bijna elke andere grote PC winkel in Maastricht ;)

Vind dat daar altijd heel kundig personeel rondloopt. Kan je tenminste fatsoenlijk mee praten zonder het gevoel te hebben in een verkooppraatje te belanden. Wel veel jongeren, maar in de IT is dat wat mij betreft geen nadeel, zolang ze weten waar ze over praten.
En zelfs bij kennissen die geen verstand van computers hebben, heb ik ze nog nooit een overdreven systeem zien aansmeren.

En eerlijk gezegd zie ik tegenwoordig ook niet meer de meerwaarde van kleinere zaken, eigenlijk kunnen alleen de grote ketens kunnen je nog een scherpe prijs bieden.
Een jaar of 10 geleden zaten er nog veel, ook een paar goede, maar die zijn allemaal verdwenen zover ik weet.

edit:

ARP ken ik overigens niet, eerste keer dat ik daarvan hoor

edit:
edit2:
Nu ik de site bekijk, lijkt ARP mij een grote internationale hardware leverancier voor bedrijven.
Zonder fysieke winkel, maar met een Nederlands hoofdkantoor in Maastricht...

.

[ Voor 10% gewijzigd door Klippy op 02-10-2009 23:31 ]

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Ik ben weleens bij de Mycom in Maastricht geweest. Daar waren ze prima geschoold.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 02-10-2009 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Ik zie weinig discussiewaarde voor dit topic. Je vraag is dermate generiek dat er gebruikers van dit forum weinig houvast hebben aan je vraag. Het is niet duidelijk wanneer een shop voldoet aan jouw eisen en het lijkt mij dat deze nogal subjectief zullen zijn. Voor beoordeling van shops hebben we http://tweakers.net/shopreview/

Ik sluit daarom dan ook dit topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.