Toon posts:

Fonero 2.0n luidt nieuwtijd perk in?

Pagina: 1
Acties:
  • 473 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, sindskort is de Fonera 2.0n verkrijgbaar en hij heeft naar mijn idee een antal revolutinaire functies. Zo heeft het apparaat een interesante USB aansluiting waarop flash geheugen sticks of zelfs USB HD op aangesloten kunnen worden. Zodat de router een aantal down- en upload taken op zich kan nemen. Bijv. Torrents, YouTube uploads, Flickr etc. Bovendien kan het bereikbaar gemaakt worden binnen het (huis)netwerk en van buitenaf het netwerk via internet. Erg handig om al je torrents vanaf elke locatie te kunnen managen lijkt mij. En eenvoudig een fileserver te maken voor je netwerk. Misschien is het wel mogelijk om via een usb hub meerdere usb apparaten eraan te hangen. Bijv. meerdere USB Harddrives, Printertje, geheugenstick met foto's voor upload. etc. een soort van netwerk-down en upload manager. En de prijs is om stil van te worden...
Wifi op N-level, 4 ethernetpoorten. en de usb-poort. Mooi ding toch? En er hangt ook nog het hele FON concept aanvast. Waarmee iedereen overal op internet zou kunnen. Het zou een gigantische reductie kunnen betekenen in tal van factoren. Internet kosten buiten eigen netwerkdomein, energiekosten. en als het echt fire and forget is qua torrents en fileserver. Eenvoudig te installeren... goede antenne mogelijkheden en goede mogelijkheden voor meerdere wifi-bellen. dan hebben we echt een revolutie in netwerk gebruik. Maar dat is natuurlijk mijn mening. Graag hoor ik wat anderen zeggen of ervaringen. Helaas kon ik nog geen product koppeling maken want het wifi-product staat niet in de lijst... zo nieuw is het dus. :)

Verwijderd

SharkUSAF ik ben het helemaal met je eens; hoewel het apparaat toch zo'n 79 euro kost lijkt het heel wat te bieden ! Wat ik een erg goede mogelijkheid vind is gewoon een verbinding openzetten met beperkte bandbreedte voor iedereen die even zijn mail wil checken of even wil surfen; dat mag wat mij betreft overal gratis mogelijk zijn.
Wat inderdaad ook erg handig is is dat de router kan werken als een NAS; je kunt er dus een harde schijf aanhangen en zo een netwerkschijf maken.
Wat ik wel jammer vind is dat je alleen de Fonero+ kunt kopen met korting via het "Fonero gets Fonero" programma; hopelijk is dat ook snel mogelijk met de Fonero 2 !

Ik ben trouwens benieuwd naar ervaringen met de Fonero 2 !

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-03 20:12
Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 20:17:
Ik ben trouwens benieuwd naar ervaringen met de Fonero 2 !
Dan zou ik eens kijken in Fonero ervaringen topic - Deel 2 :+

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03 13:26

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Zie ^^^ :)

Dit topic is gesloten.