Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[outlook 2003] lettertypen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeiedag,

Even een kort vraagje, nooit echt een pro geweest in de Microsoft pakketten maar goed.
Heb dus het volgende; mijn standaard lettertype opmaak is Arial 12, als ik het originele email wil doorsturen of beantwoorden wat een ander lettertype is (bijv times new roman 10), ik daar een wijziging wil doorvoeren houd hij mijn arial 12 vast i.p.v. het automatisch aanpassen naar de gebruikte lettertype. Voorheen was dit niet zo, enig idee wat het kan zijn?
Ik kan het wel handmatig doorvoeren maar dat is vrij irritant:P

Verwijderd

Welk mail programma heb je het over?
Outlook 2003? 2007???

Outlook Express?

Verwijderd

Topicstarter
Sorry outlook 2003

Verwijderd

Oke 2003 heb ik hier momenteel niet voor handen om even te spieken voor je.
heb je al bij de opties gekeken en dan mail format bijvoorbeeld. Het zal ongetwijfeld ergens in de opties staan.
Je kan namelijk ook aangeven welke kleur enz je wil gebruiken bij een antwoord mail.

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Extra -> Opties -> Emailindeling en dan de knop lettertypes. Daar kun je ingeven welk lettertype je wilt gebruiken bij welke actie.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Verwijderd

Topicstarter
megatronics schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 15:06:
Extra -> Opties -> Emailindeling en dan de knop lettertypes. Daar kun je ingeven welk lettertype je wilt gebruiken bij welke actie.
ja zover was ik al, alleen houd hij die lettertype vast. Dat is juist het probleem:P.
Als iemand een bericht stuurt in Arial 10.. en ik heb standaard pak hem beet Times New Roman, en ik beantwoord of verstuur hem door, als ik een aanpassing wil maken in het emailtje, dan past mijn lettertype zich niet aan als de opmaak profiel die is gebruikt in de email.

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Moet je dan niet de opties die onder deze keuzes staan proberen? Daar kun je volgens mij ingeven welke opmaak die moet gebruiken.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Zelfde schermpje als je al eens gekeken hebt, laatste optie... 'Altijd mijn lettertype gebruiken'. Hou er overigens wel rekening mee dat iets dat JIJ in HTML-opmaak verzend, en door de beantwoorder als platte tekst wordt beantwoord weleens gewoon onaanpasbaar kan blijken ;)

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Verwijderd

Topicstarter
Kijk eens aan gevonden, thnx Jester.
Jah zat ik ook al aan te denken. Maar goed het is opgelost :)
Pagina: 1