Heb net een nieuwe systeemkast binnen namelijk een Cooler Master Cosmos S. Hierbij zit er kennelijk 1 grote Side fan en een fan in de voorkant. Ben van plan om een Core i7 systeem in elkaar te zetten. Ben niet helemaal thuis in cooling en goede airflow, vandaar mijn vraag: wat zou een goede opstelling zijn om een goed gekoelde systeem te hebben. Ben van plan om het te ocen, zal hieronder een configuratie neer zetten.
Bedoeling is niet dat de hele kast vol komt te zitten met coolers maar heb zo een gevoel dat er nu qua cooling te weinig in zit. Een cooler aan de bovenkant zou volgens mij de airflow en koel prestaties ook verhogen, als iemand advies heeft welke koelers ik het beste kan halen en hoe dit op te stellen, zou ik dit geweldig vinden.
Configuratie:
Gigabyte of Asus mobo
Core i7 920
Scythe Mugen 2 koeler
OCZ / Corsair 6gb triple channel
Cooler Master M700 voeding
Ati 5870
Bedoeling is niet dat de hele kast vol komt te zitten met coolers maar heb zo een gevoel dat er nu qua cooling te weinig in zit. Een cooler aan de bovenkant zou volgens mij de airflow en koel prestaties ook verhogen, als iemand advies heeft welke koelers ik het beste kan halen en hoe dit op te stellen, zou ik dit geweldig vinden.
Configuratie:
Gigabyte of Asus mobo
Core i7 920
Scythe Mugen 2 koeler
OCZ / Corsair 6gb triple channel
Cooler Master M700 voeding
Ati 5870