Toon posts:

Niet alle google images worden geladen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik via google afbeeldingen wil zoeken, geeft hij er soms maar 3-4 weer (soms zelfs geen)

Heb ik misschien een plugin te weinig?

• benoni
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Op het adres waar ik nu zit (met KPN ADSL) hetzelfde probleem, het laden gaat supertraag. Misschien is het een netwerkprobleem, of de servers bij Google hebben een soort van traffic management om overbelasting op te vangen. Als je een uurtje later weer probeert gaat het vaak weer snel, zit je dan een tijdje veel pagina's te bladeren dan wordt het weer zo traag als stroop.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand een oplossing?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:29
Je geeft totaal geen informatie... Welk OS, welk versie browser, welke provider, heb je last ervan op andere sites?

The devil is in the details.

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-01 23:13

Underworld

+1 Inzichtvol

lijkt mij dat het aan je (trage/wireless) verbinding ligt, heb het op school dikwijls...

Verder ben ik het met Mute eens....

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

..

[ Voor 98% gewijzigd door ? ? op 25-01-2013 09:37 ]

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-02 21:16
DaMob, welkom op GoT :w

Op GoT verwachten we wat eigen inzet. We willen je best helpen, maar je geeft nu zo weinig informatie dat het makkelijker is om een speld in een hooiberg te vinden. Geef specs en extra info die in dit topic is gevraagd, wellicht kunnen we je dan helpen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Verwijderd

Topicstarter
Hm ja, ik dacht ik zit hier in het apple gedeelte dus dat jullie wel door hadden dat het over Leopard of Snow Leopard ging (ik heb nu SL maar bij de gewone Leopard had ik het ook al dus dat maakt niet uit)

Over de andere dingen is waar, maar ik werd er zo gefrustreerd van dat ik het gewoon hier neergezet heb, mijn excuses.

Maar dus het gaat over Safari 4 en de internetprovider is Edpnet, maar hier kan het niet aan liggen, want als ik via bootcamp Windows XP opstart, heeft hij dit probleem niet. Het komt dus enkel voor in Safari 4 onder SL

Op andere sites heb ik geen last om images te laden, sommige andere sites hebben ook wel eens het probleem dat ze maar half laden en ze dan niet meer werken, alsof de server gecrasht is, want als ik na een 2-tal minuten de pagina refresh, werkt het wel
Een voorbeeld van zulke site is http://www.orkut.com/Main#Home

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2009 21:29 ]

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:56

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik heb dit ook een tijd gehad, was een probleem dat werd veroorzaakt door onze router. Goedkope ziggo netgear prut vervangen door een Linksys en het werkte weer.

I am the great Cornholio!

Pagina: 1