Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:46
Hallo allemaal,

Mijn vriendin heeft van de week een Samsung P960 gekocht omdat TV kijken op haar mobiele telefoon wel tof leek :)
Ze heeft een Hi 25 abo, waar ze dus Mobiele TV bovenop wil aansluiten; geen probleem, zou je zeggen..
Totdat ze vanochtend de klantenservice belde en haar doodleuk melde dat ze een te oud abonemment heeft.
Ze zou een Hi Bel&SMS abo moeten hebben om uberhaupt Mobiele TV aan te kunnen schaffen. Wat een onzin!
Nu heeft ze dus vooralsnog niks aan de P960, haar belbundel konden ze immers niet even omzetten naar een nieuwere variant.
Zijn er, naar jullie weten, misschien ook andere oplossingen om Mobiele TV aan te sluiten zonder eerst een heel nieuw abo af te sluiten etc.? Want dat gaat toch wel een beetje te veel van het goede worden..

Bij voorbaat dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Ze kan toch gewoon verlengen naar een Bel&SMS abonnement (het verschil in voorwaarden is minimaal) met MobielTV erbij :? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
jelle. schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 22:48:
Ze kan toch gewoon verlengen naar een Bel&SMS abonnement (het verschil in voorwaarden is minimaal) met MobielTV erbij :? ?
Dat zou ze maar al te graag willen!
Volgens de desbetreffende Hi medewerker kan dat pas wanneer ze mag verlengen (in januari).
Maar de voorwaarden zijn echt zo goed als 't zelfde 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Zal morgen eens kijken of het echt niet mogelijk is om binnen dezelfde propositie over te stappen naar de nieuwe abonnementen (wijziging ipv verlenging).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
jelle. schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 00:46:
Zal morgen eens kijken of het echt niet mogelijk is om binnen dezelfde propositie over te stappen naar de nieuwe abonnementen (wijziging ipv verlenging).
Dat zou onwijs fijn zijn!
Alvast heel erg bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Shit, vergeten, sorry erg hectische dag. Ik kan het volgende week vrijdag nachecken, maar ze zou ook gewoon naar een Hi winkel kunnen gaan. Goede kans dat ze het in MOL gewoon als aansluitingsmodule kunnen toevoegen. Wel even legitimatie meebrengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
jelle. schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 18:18:
Shit, vergeten, sorry erg hectische dag. Ik kan het volgende week vrijdag nachecken, maar ze zou ook gewoon naar een Hi winkel kunnen gaan. Goede kans dat ze het in MOL gewoon als aansluitingsmodule kunnen toevoegen. Wel even legitimatie meebrengen :)
Ik werk zelf sinds kort ook in een telecomwinkel, en heb zelf ook vandaag even in MOL gekeken.
Er was wel gewoon een optie 'wijzig abonnement' en dan kon ik m zo naar een Hi Bel&SMS overzetten.
Maar ik heb iets dergelijks nog nooit gedaan, kan ik dit gewoon zo maar voor 'r regelen zonder iets? :P
Ik durfde 't niet nmlk. voor 't zelfde geld verkloote ik 't ;)
M'n collega's durfde het ook niet met zekerheid te zeggen, dus toen maar niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Tha-PC-Legend schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 20:14:
Ik werk zelf sinds kort ook in een telecomwinkel, en heb zelf ook vandaag even in MOL gekeken.
Er was wel gewoon een optie 'wijzig abonnement' en dan kon ik m zo naar een Hi Bel&SMS overzetten.
Maar ik heb iets dergelijks nog nooit gedaan, kan ik dit gewoon zo maar voor 'r regelen zonder iets? :P
Ik durfde 't niet nmlk. voor 't zelfde geld verkloote ik 't ;)
M'n collega's durfde het ook niet met zekerheid te zeggen, dus toen maar niet gedaan.
Ik denk dat een dergelijke migratie niet zonder meer toegestaan is in MOL nee. Maar je kunt wel bij "Aansluitingmodules" kijken of je MobielTV kan toevoegen.. jullie hebben geen toegang tot Smartinfo wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
jelle. schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 21:45:
[...]

Ik denk dat een dergelijke migratie niet zonder meer toegestaan is in MOL nee. Maar je kunt wel bij "Aansluitingmodules" kijken of je MobielTV kan toevoegen.. jullie hebben geen toegang tot Smartinfo wel?
Niet dat ik weet idd. Ik zal donderdagavond eens kijken bij 'aansluitingmodules', en het resultaat hier posten.
Al lijkt me dat de mensen bij de klantenservice van Hi dit dan ook voor 'r hadden kunnen doen.
Maandag gaat mn vriendin even langs de Hi winkel om te vragen wat zij voor haar kunnen betekenen.

Bedankt voor je hulp zover iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
Vandaag bij een Hi winkel geweest, en volgens hem kunnen zij die module niet bij dit huidig abonnement aansluiten.
De klantenservice kon volgens hem wel zonder gevolgen het abonnement overzetten. Maarja, die willen er niet aan..
Als je vrijdag zou willen kijken zou dat heel fijn zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Doe ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
En, weet je al wat? (A) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Ja :) Een migratie van een Hi € abonnement naar een Hi Bel& Sms 2009 abonnement is gewoon toegestaan, mits je naar dezelfde propositie migreert (dus 25 > 20 is niet toegestaan). Dit kan gewoon via klantenservice, al moeten ze er wel een case voor aanmaken, misschien dat het daar misging :?

[ Voor 3% gewijzigd door jelle. op 10-10-2009 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
jelle. schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:36:
Ja :) Een migratie van een Hi € abonnement naar een Hi Bel& Sms 2009 abonnement is gewoon toegestaan, mits je naar dezelfde propositie migreert (dus 25 > 20 is niet toegestaan). Dit kan gewoon via klantenservice, al moeten ze er wel een case voor aanmaken, misschien dat het daar misging :?
Hm ja vreemd dat ze mn vriendin daar de vorige x niet op attendeerde. Misschien dat de desbetreffende medewerkster hier simpelweg niet van op de hoogte was (of geen zin in had om uit te voeren ;)).
Mocht ze weer hetzelfde antwoord krijgen dan zal ik ze hier op wijzen. Heel erg bedankt voor je research! :D
Pagina: 1