Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

1U PSU

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik heb een (zelf veroorzaakt) probleem.

Recentelijk nieuwe server hardware aangeschaft voor een VMware ESXi machine mee te bouwen.

Configuratie in het kort;
Tyan i5400PW tempest moederboard
16GB ECC mem
3x SAS cheetah 15k6 disks
1U case + 1U voeding

Het probleem;
Omdat het een VMware ESXi server wordt moest er goed gelet worden op de competability lijsten mbt hardware ondersteuning. Alles was tot in den treure gechecked tegen deze lijsten. Ook het geheugen etc gechecked met de compat lijsten van het moederboard, kast uitgezocht aan de hand van de zelfde lijsten etc.

Alles leek goed te gaan, totdat ik de machine ging bouwen. De pinout van de PSU bleek niet correct te zijn. Het moederboard heeft nodige 24-8-4-4 pins waar de PSU 24-8-4 pins heeft. Alles gechecked, maar domweg de pinout van de PSU vergeten.

In de eerste instantie maakte ik me weinig zorgen, kwestie van andere PSU bestellen dacht ik. Totdat ik ging zoeken. *nergens* kan ik een PSU vinden met deze specs. Wat ik nodig heb is een 600+ watt 1U voeding met ofwel een 24-8-4-4 pinout, of een 24-8-8 pinout waarbij een 4pins Y kabel gebruikt kan worden.

Ik heb letterlijk al enkele dagen meerdere uren per dag zitten zoeken op google, contact opgenomen met Tyan en met de fabriekant van de kast. Ook contact opgenomen met enkele resellers, niemand kan mij helpen met dit probleem.

Is er iemand hier die een winkel, psu merk of type weet te noemen waar ik zoiets kan krijgen?

Alvast bedankt,