Ik heb nu een heel vervelende zoem in mijn PC zitten. Eerst stoorde ik mij er niet zo aan, maar nu hoor alleen nog maar die zoem. Heel vervelend.
Ik heb al wat topics afgezocht hoe je zo'n zoem kan vinden en gek genoeg zijn het niet de condensators van de mobo die trillen maar de fan van mijn videokaart. Ik ben er achtergekomen door met mijn vinger de fan voorzichtig stil te leggen. Ligt de fan stil, hoor ik geen zoem meer, draait de fan zachter, gaat de zoem zachter.
Nou gaat het drupje lijm principe niet lukken
Hoe kan ik er voor zorgen dat de videokaart niet meer zoemt?
Behalve dan een thirdparty koeler er op te zetten?
De videokaart in kwestie is een 4870OC van club3d.
Deze versie staat wel bekend vanwege zijn slechte koeler hij is nogal luidruchtig op max fan daarom staat ie bij mij op 27% met ongeveer 45 graden.
Dit alles zit in een Antec 900 Two kast.
Ik heb al wat topics afgezocht hoe je zo'n zoem kan vinden en gek genoeg zijn het niet de condensators van de mobo die trillen maar de fan van mijn videokaart. Ik ben er achtergekomen door met mijn vinger de fan voorzichtig stil te leggen. Ligt de fan stil, hoor ik geen zoem meer, draait de fan zachter, gaat de zoem zachter.
Nou gaat het drupje lijm principe niet lukken
Behalve dan een thirdparty koeler er op te zetten?
De videokaart in kwestie is een 4870OC van club3d.
Deze versie staat wel bekend vanwege zijn slechte koeler hij is nogal luidruchtig op max fan daarom staat ie bij mij op 27% met ongeveer 45 graden.
Dit alles zit in een Antec 900 Two kast.
Alle vragen hebben een antwoord