Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Thunderbird] Hoe 'New Unread Mail'-icoon weg krijgen?

Pagina: 1
Acties:

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
In Thunderbird blijft het Nieuwe Ongelezen Mail icoontje in de systray. Zélfs als ik alle mailtjes heb gelezen of gemarkeerd heb als gelezen.

Alleen als ik handmatig op nieuwe email controleer verdwijnt het icoon.

Hoe kan ik dit icoon hetzelfde laten werken als Outlook, dus dat het verdwijnt als ik alle ongelezen mail heb gelezen of zo heb gemarkeerd?

Ik heb al Firetray geprobeerd maar dat werkt totaal niet.

Iemand een ideetje?

spek pc, spek hifi, last.fm

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit lijkt me gewoon een bug die je kan rapporteren bij Mozilla? Daarnaast past je topic beter in OFF, dus ik verplaats hem even :)

CSA > OFF

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• YoG
  • Niet online
Ik weet niet of het een bug is.. ik heb wel dit kunnen vinden in Bugzilla.mozilla.. maar volgens mij is het probleem daar precies andersom.
Ik vind het iig behoorlijk irritant! :(

Als nietmand een oplossing weet overweeg ik maar een mail-check programma te installeren en de unread-mail notificatie in Thunderbird uit te zetten

[ Voor 9% gewijzigd door YoG op 02-10-2009 12:37 ]

Verwijderd

deze bug is reeds gerapporteerd in bugzilla, maar het kan geen kwaad van je eigen bevindingen daar aan toe te voegen.

• YoG
  • Niet online
Reported: 2004-11-29
:?

Ik heb inmiddels PopTray geinstalleerd.. dat werkt tenminste wel normaal.

Ze hadden in Thunderbird toch op z'n minst een optie kunnen maken om de meldings-icoon te configureren ..? Beetje slappe hap zo