Dank je.
Het kwam een beetje als een donderslag bij heldere hemel. Ik wist van niks.
Naar later bleek dachten ze allemaal van elkaar dat ze al gevraagd hadden of ik mod wilde worden
In ieder geval, dit is een rustig forum met fatsoenlijke koeien
Dus veel te moderen zal er (hoop ik) niet zijn. Puur voor uitzonderingssituaties dus.
Het kwam een beetje als een donderslag bij heldere hemel. Ik wist van niks.
Naar later bleek dachten ze allemaal van elkaar dat ze al gevraagd hadden of ik mod wilde worden
In ieder geval, dit is een rustig forum met fatsoenlijke koeien
Dus veel te moderen zal er (hoop ik) niet zijn. Puur voor uitzonderingssituaties dus.
Verwijderd
Reken maar dat je het moeilijk gaat krijgen hoor.Op zaterdag 03 maart 2001 17:53 schreef DSmarty het volgende:
Shit, is dat nu al uitgelekt?Op zaterdag 03 maart 2001 18:02 schreef [BoerQ] het volgende:
Ik heb al her en der gehoord dat ze je weg willen gaan pesten, dus bereid je maar voor.
Verwijderd
Ja, P38_Lightning kon weer eens geen geheimpjes bewaren.Op zaterdag 03 maart 2001 18:05 schreef Chaos het volgende:
[..]
Shit, is dat nu al uitgelekt?
Je mag Onno nog wel verder pesten hoorOp zaterdag 03 maart 2001 18:09 schreef [BoerQ] het volgende:
[..]
Ja, P38_Lightning kon weer eens geen geheimpjes bewaren.
Virussen? Scan ze hier!
Jawel, ik ontken allesOp zaterdag 03 maart 2001 18:10 schreef Onno het volgende:
Maar je ontkent dus niet!
Sterker nog: volgens mij heeft BoerQ op de een of andere manier een en ander zélf onderschept
Virussen? Scan ze hier!
Jammer, die is wegOp zaterdag 03 maart 2001 18:13 schreef victorb het volgende:
1e icq bericht naar dsmarty
Virussen? Scan ze hier!
?Hoeveel zou DSmarty er in 1e instantie gekregen hebben?
En zijn die slotjes nou nog duur enzo?
En als ze op zijn, waar haal je dan weer nieuwe?
Intentionally left blank
Op zaterdag 03 maart 2001 18:15 schreef crisp het volgende:
[afbeelding]?
Hoeveel zou DSmarty er in 1e instantie gekregen hebben?
Hij heeft een limiet van maximaal 100 sloten per dag. Dit omdat bij meer sloten de bevoorraading van GoT als geheel in gevaar komt
2.50 per stuk, GoT krijgt quantum-korting
GoT heeft een contract met Corus (voorheen Hoogovens)
Virussen? Scan ze hier!
All your flamebaits are belong to him 
how, sorry, kheb net ff wat teveel gedronken na voetbal gloof ik
how, sorry, kheb net ff wat teveel gedronken na voetbal gloof ik
Ik heb een dozijn slotjes voor FL 8,25 + 2 bonus-miles en 1 kristalzegel.Op zaterdag 03 maart 2001 18:15 schreef crisp het volgende:
[afbeelding]?
Hoeveel zou DSmarty er in 1e instantie gekregen hebben?
Alleen deze week in de aanbieding!
Verwijderd
ROTFLOL, jij denkt dat je daar genoeg aan hebt?Op zaterdag 03 maart 2001 18:56 schreef DSmarty het volgende:
[..]
Ik heb een dozijn slotjes voor FL 8,25 + 2 bonus-miles en 1 kristalzegel.
Alleen deze week in de aanbieding!
Nee je hebt zeker 250 airmiles nodig voor een tripje londonOp zaterdag 03 maart 2001 19:04 schreef [BoerQ] het volgende:
[..]
ROTFLOL, jij denkt dat je daar genoeg aan hebt?
250 x FL 30,- (bedrag voor 1 Airmail bij Albert Heijn) = 7500,- aan slotjes om naar London te gaan.Op zaterdag 03 maart 2001 19:05 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Nee je hebt zeker 250 airmiles nodig voor een tripje london
(7500/8.25)12 = 10909 slotjes
Platform : "Help DS naar Londen"
wat moet je doen :
- maak zo veel mogelijk domme/iri topic's aan
Platform : "Help DS naar Londen" is naar die iedee van AH.
AH neemt geen verandwoordelijkheid in mogelijke Ban's
wat moet je doen :
- maak zo veel mogelijk domme/iri topic's aan
Platform : "Help DS naar Londen" is naar die iedee van AH.
AH neemt geen verandwoordelijkheid in mogelijke Ban's
Hopelijk is DSmarty niet zo streng als Gregoor
Loopt er net een topic over: wie is Gregoor....heeft ie stiekum al zijn taken overgedragen.....volgens mij kon ie al die media-aandacht niet aan....ik heb gehoord dat hij al achterna werd gezeten door gillende tiennermeisjes.
Enne bij een viering hoor je te tracteren.....dus iedereen in dit topic gaat 1wu van je krijgen?
Enne bij een viering hoor je te tracteren.....dus iedereen in dit topic gaat 1wu van je krijgen?
Hahahahahaha. Maar kunnen we die media-aandacht niet verplaatsen naar DSmarty danOp zondag 04 maart 2001 13:49 schreef MarcyDarcy het volgende:
Loopt er net een topic over: wie is Gregoor....heeft ie stiekum al zijn taken overgedragen.....volgens mij kon ie al die media-aandacht niet aan....ik heb gehoord dat hij al achterna werd gezeten door gillende tiennermeisjes.
Wie is DSmarty
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Ja, wie is nou DSmarty?
Wie noemt zichzelf ongeveer als 'ont-M&M'? (Die is lastig)
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Er zijn hier volgens mij maar weinig mensen die heel alert zijn, want dit betekent dat alle niet RC5 topics gesloten dreigen te worden
.
Ik ben alleen benieuwd of Gregoor al weet dat hij geen mod meer is ...
Sinds wanneer worden GoT mods betaald ?
Ja, die heeft het van Dutchman gehoord, hij wist ook nog van niks geloof ik.Op zondag 04 maart 2001 18:31 schreef [eNeRGy] het volgende:
Ik ben alleen benieuwd of Gregoor al weet dat hij geen mod meer is ...
Verwijderd
Je moet niet alles geloven wat BoerQ zegt.Op zondag 04 maart 2001 18:45 schreef [eNeRGy] het volgende:
Sinds wanneer worden GoT mods betaald ?
Dat moet jij weten als #dpc bezoeker.
Tja, er moet toch iemand doen alsof er iets nuttigs door jou gezegt wordt :0Op zondag 04 maart 2001 19:42 schreef [BoerQ] het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat BoerQ zegt.
Dat moet jij weten als #dpc bezoeker.
En nogmaals gefeliciteerd......zojuist zijn 1e slotje uitgedeeld 
En hoe voel je je nu?
Deel met ons al je innerlijke gevoelens.
En hoe voel je je nu?
Deel met ons al je innerlijke gevoelens.
Ik ging bijna huilen, een emotioneel moment, niet alleen omdat het mijn eerste slotje is, maar ook voor de mensen die hun koe-instinct inruilden voor het AYBABTU-gevoel. Dat laatste verschijnsel is een ware plaag.
moet je niet even in gewerkt worden??
wacht, ik open wel ff een onzin topic.
wacht, ik open wel ff een onzin topic.
Nou hoor... Potverdorie! Probeer je de nieuwe mod te helpen, wordt je uitgemaakt voor newbie, moet je strafblokjes inleveren en gooit Tom het topic dicht. Dat was niet de bedoeling. DSmarty moet toch ook van z'n slotjes af.
Pff, zal nog eens iemand helpen...
Anyway, congrats met je MOD status. Ennuh, ik beloof je nog een keer een slot, oke?!
Pff, zal nog eens iemand helpen...
Anyway, congrats met je MOD status. Ennuh, ik beloof je nog een keer een slot, oke?!
Inderdaad, een ware plaagOp maandag 05 maart 2001 19:45 schreef DSmarty het volgende:
Ik ging bijna huilen, een emotioneel moment, niet alleen omdat het mijn eerste slotje is, maar ook voor de mensen die hun koe-instinct inruilden voor het AYBABTU-gevoel. Dat laatste verschijnsel is een ware plaag.
Blij dat we je van dienst konden zijn door je de mogelijheid te geven een slotje te zetten, al was't alleen maar voor een off-topic geraakte discussie (wel jammer dat't topic dicht is natuurlijk: was'n leuke teamreclame).
keep up the good work DSmarty
mja ik dacht al, ik had het hem niet verteld nm... (had hem daar niet op de ICQ staan nm, ze moeten die nicklist ook eens roaming maken zegOp maandag 05 maart 2001 19:49 schreef DSmarty het volgende:
[..]
Is door Floris via Email op de hoogte gesteld.
We spend our years as a tale that is told
Pagina: 1