Wat:
Ik wil een harde schijf volledig toewijzen aan C:/Users doormiddel van een NTFS junction point.
Windows 7 Ultimate RC.
Probleem:
Ik ben dus op zoek naar tips die mij kunnen helpen, of misschien weet iemand waar ik een howto kan vinden.
Ik wil een harde schijf volledig toewijzen aan C:/Users doormiddel van een NTFS junction point.
Windows 7 Ultimate RC.
Probleem:
- C:/Users is in gebruik als ik in Windows zit, duh! De map leegmaken en een harddisk toewijzen aan C:/Users kan dus niet vanuit Windows.
- Vanuit een multiboot omgeving werken kan niet, want die 2e Windows installatie kijkt dus naar mijn originele Windows installatie met een andere bril, en zal dus nooit C:/Users snappen. Simpelweg, omdat Windows installatie 2 zijn eigen C: schijf heeft.
- Er zijn meerdere gebruikers, dus zo vang ik alles in één keer op één harddisk.
- Dataveiligheid
- De fysieke C-schijf loopt langzaam vol en dus uitbreiding hardware.
- Google weet het niet precies en komt met ntfs, mount, junction, c:/users en verwante zoekwoorden ook niet verder dan standaard handleidingen over het maken van junction points.
- GoT leverde me ook niets op. De hier aanwezige FAQs heb ik doorgenomen, zonder resultaat.
- GoT search levert me ook niets op, helaas.
Ik ben dus op zoek naar tips die mij kunnen helpen, of misschien weet iemand waar ik een howto kan vinden.
Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?