Ik heb dus een Dell XPS Studio 1340 staan die ik dmv een dockingstation via expresscard heb aangesloten op mijn monitor en toetsenbord e.d. Wat ik nu wil....is dat ding van mijn bureau af. Ik zat erover te denken om een soort framepje te bouwen aan de zijkant van mijn bureau waarin ik de laptop verticaal kan laten zakken. Dan kan ik van bovenaf de expresscard en de poweradapter e.d. toevoeren en ben ik dat ding van mijn bureau kwijt.
Probleempje: hoe zet ik hem aan als hij daarin zit? Ik heb al gekeken naar mogelijkheden als wake on PS/2 en Wake On Lan, maar aangezien het een laptop betreft heeft de bios deze opties niet
Heeft een van jullie enig idee hoe dit op wat voor manier dan ook mogelijk zou zijn. Ik moet dus een manier hebben om de laptop op te starten zonder de startknop in te drukken aangezien de laptop dichtgevouwen in dat frame hangt.....
Probleempje: hoe zet ik hem aan als hij daarin zit? Ik heb al gekeken naar mogelijkheden als wake on PS/2 en Wake On Lan, maar aangezien het een laptop betreft heeft de bios deze opties niet
Heeft een van jullie enig idee hoe dit op wat voor manier dan ook mogelijk zou zijn. Ik moet dus een manier hebben om de laptop op te starten zonder de startknop in te drukken aangezien de laptop dichtgevouwen in dat frame hangt.....