Zie laatste regel. Ik denk ik kick het topic ook ff met een reply omdat er misschien nog wel meer mensen in het forum zijn die hier gebruik van willen maken.
Ik heb een HD4890 gekregen *yay*
Leuk als vervanging voor mij 8800GTS 320.
Ik heb de HD4890 geinstalleerd (eerst netjes mijn nVidia meuk weggepoetst met uninstall + guru 3d driversweeper enzo) en toen ik Batman Arkham Asylum opstartte kreeg ik vrij snel de confrontatie met "oh ja, geen Physx
)
Niet dat het per-se heel veel boeit, maar ik mag nog wel eens een potje time triallen in Mirrors Edge ook bijvoorbeeld. Ik vroeg me af of ik die 8800GTS in mijn 2e PCIE slot kan mikken en puur en alleen gebruiken voor de Physx?
Ik moet er een nieuwe voeding voor aanschaffen want ik heb nu een 450W exemplaar met 32A continue en 38A piek op de +12V rails, en da's nu al wat krap zonder die 8800GTS erin.
Iemand die dit zeker weet?
Edit:
Whoot het is nu bevestigd gepatch-hacked
nieuws: Patch maakt Physx toch mogelijk met ATI/Nvidia-combinatie
Ik heb een HD4890 gekregen *yay*
Leuk als vervanging voor mij 8800GTS 320.
Ik heb de HD4890 geinstalleerd (eerst netjes mijn nVidia meuk weggepoetst met uninstall + guru 3d driversweeper enzo) en toen ik Batman Arkham Asylum opstartte kreeg ik vrij snel de confrontatie met "oh ja, geen Physx
Niet dat het per-se heel veel boeit, maar ik mag nog wel eens een potje time triallen in Mirrors Edge ook bijvoorbeeld. Ik vroeg me af of ik die 8800GTS in mijn 2e PCIE slot kan mikken en puur en alleen gebruiken voor de Physx?
Ik moet er een nieuwe voeding voor aanschaffen want ik heb nu een 450W exemplaar met 32A continue en 38A piek op de +12V rails, en da's nu al wat krap zonder die 8800GTS erin.
Iemand die dit zeker weet?
Edit:
Whoot het is nu bevestigd gepatch-hacked
nieuws: Patch maakt Physx toch mogelijk met ATI/Nvidia-combinatie
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2009 15:31 ]