• davidberkouwer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-04 10:33
ik wil 3 beamers op mijn videokaart aansluiten zodat ik een gigantisch groot scherm krijg.
3 beamers naast elkaar dus.
is dat mogelijk en hoe dan?

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-05 16:11
Tripplehead2go :) http://www.matrox.com/gra.../gxm/th2go/?productTabs=1

maar houdt je wel rekening dat je voor deze resuluties een zeer aardige videokaart nodig hebt? ;)

• sharvinz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-11-2025
Als het goed is wel met de nieuwe techniek van ATI.
Ik kan er verder niet veel over zeggen anders ga ik liegen ofzo dus google maar es op ATI triple screen setup ofzo.

Verwijderd

Ati heeft Eyefinity op de HD5850 en de HD5870. (tot nu toe) Dan moet je 2 dvi schermen/ beamers hebben en 1 displayport beeldscherm/beamer.

Ik neem aan dat een beamer gewoon kan in plaats van een scherm, als de aansluiting er maar op zit. Er bestaan actieve adapters om displayport om te zetten naar hdmi bv, maar die werken erg slecht lees ik.

http://lmgtfy.com/?q=eyefinity+3+beamers+video

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2009 22:06 ]

Verwijderd

Oud!
We hebben tegenwoordig ATi met Eyefinity. :Y

Verwijderd

CrashOverDrive schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 21:57:
maar houdt je wel rekening dat je voor deze resuluties een zeer aardige videokaart nodig hebt? ;)
Waarom er wordt toch niet geopperd dat het om gamen ging?

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Hoi!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:38
CrashOverDrive schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 21:57:
Tripplehead2go :) http://www.matrox.com/gra.../gxm/th2go/?productTabs=1

Tevens zal dat wel meevallen... 3 beamers zal gelijk zijn aan 3x 15 inch up to 3x 24 inch gok ik? Kan zeker wel met een 5870... :)

Verwijderd

Goedkoopste kaartje in de pricewatch zou er zelfs geen enkele moeite mee hebben. ;)

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 23:17:
[...]

Goedkoopste kaartje in de pricewatch zou er zelfs geen enkele moeite mee hebben. ;)
Een geforce2? Dat wil ik zien :P

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-05 13:01
gewoon een mobo'tje met 2x pci-e 16x slotjes.

en 2 vga kaartjes erin ( wel met zelfde chipset, Nvidea of Ati ) erin en draaien maar, dus niet in SLI zetten.
hier draai ik ook op 3 schermen + 1 beamer.
succes !

• analog_
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Je kan toch meerdere kaarten gebruiken en een 'spanned' desktop gebruiken. Kan met de drie simpelste kaartjes normaal. Eventueel met een tooltje á la powerstrip er een beetje mee knutselen.

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-05 13:01
voor gamen en video moet ie dan op spanned, maar voor alleen desktop kan ie gewoon op multiview, als je dat zou willen.

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:38
Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 23:17:
[...]

Ik had het over gamen op die resolutie. Als er niet gegamed wordt dan is een 5870 natuurlijk zéééééééér overdreven.
Pagina: 1