[iPhone] Luchtbelletje onder scherm

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Beste Tweakers,

Ik heb een klein probleempje met mijn iPhone 2G 16GB US die ik vorig jaar uit Amerika heb meegenomen. Hij is nu ongeveer ~14 maanden oud en sinds gister middag zit er -volgens mij- een luchtbelletje onder het scherm. Waarschijnlijk wen ik er uiteindelijk wel aan, maar misschien is er een oplossing voor. Er zit geen screenprotector meer op, dus dat is het helaas niet. Dit is een foto van iemand anders die exact hetzelfde probleem heeft en het lijkt erg op wat ik heb:

Afbeeldingslocatie: http://www.crankystudios.com/images/bubbles.png
Iemand ervaring met luchtbelletjes onder een scherm? Of kan ik dit ergens laten repareren voor niet al teveel geld?

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-07 17:01

klomp

Zooi...

Niet met een luchtbelletje onder het scherm. Ik heb een exemplaar met een soort van krasje onder het scherm gehad.

Deze heb ik op gestuurd via de shop waar ik hem gekocht had, om even later te horen te krijgen dat dit niet onder de garantie viel.. Flink lopen zeuren natuurlijk dat het absurd was dat er zich ONDER het glas, dus in een "hermetisch" afgesloten locatie, zich zomaar beschadigingen voordoen. Lopen dreigen met Kassa, Radar en de Consumenten Bond, en toen ineens vonden ze dat het wel onder de garantie viel.

Volledig nieuw toestel ontvangen twee weken daarna.

Wat ze met een amerikaans toestel doen weet ik niet, maar ik zou het gewoon proberen. Even langs een Apple shop anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:22

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Je zou hier eens kunnen vragen:
http://www.ipod-service.nl/index.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Bedankt voor jullie reply's. Bij mij zit het ook echt onder het glas. Het is niet super irritant, maar je ziet hem soms wel goed als de achtergrond wit is. Ik ga inderdaad volgende week even langs een Apple Store om te kijken wat ze voor me kunnen doen. US of niet, het blijft een Apple product toch?

iPod-service heb ik al gevraagd. Aangezien ik een 2G heb, moet het hele scherm vervangen worden á 149,00 + 22,50 inbouwkosten + 2x laten verzenden á 8,76. Dan maar een luchtbelletje onder mijn scherm voor een jaar of twee. Koop ik dan gewoon een nieuwe.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
JorisBit schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 16:30:
Bedankt voor jullie reply's. Bij mij zit het ook echt onder het glas. Het is niet super irritant, maar je ziet hem soms wel goed als de achtergrond wit is. Ik ga inderdaad volgende week even langs een Apple Store om te kijken wat ze voor me kunnen doen. US of niet, het blijft een Apple product toch?
De kans dat je geholpen wordt is héél erg klein. iPhone garantie wordt via de provider geregeld. Daar zal een APR niks mee doen. Absurd eigenlijk, maar dat zijn helaas de Apple regels. In mijn vorige iPhone (3G) zat ook een haarscheurtje. Kwam uit België, dus ze wouden me hier niet helpen. Mijn huidige iPhone trouwens ook in Italië gekocht, omdat ik absoluut geen T-Mobile wil. Het risico neem ik dan maar.

Ik denk dat je het beste ergens kunt laten repareren. Het is natuurlijk rot, maar dit is nou eenmaal het risico van kopen in het buitenland.