Spam: TR of SM

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Topicstarter
Simpele vraag :) Hoeveel waarde wordt er gehecht aan het een snelle reactie op spam? Met andere woorden, is het iets voor een TR of eigenlijk toch wel een SM?

Naar aanleiding van deze spam posting die er al 4 uur staat. Ik heb geen zin om SM (en dus de aandacht van de mods) te gebruiken als het niet nodig is :)

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Gesloten :)

Meldingen in SeM zullen ook globals mods zien, die in de regel TR's in andermans forum negeren. Ik verwacht niet dat mensen die in SeM kijken echt ingaan op spam. Dus wat mij betreft: tenminste SeM, ook TR kan daarnaast helemaal geen kwaad z.d.d. de 'native' forummods het snel zien :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

In principe is een TR bedoeld voor zaken die wat langer op afhandeling kunnen wachten. Denk dan aan een topicmove, titelchange, iets wat niet helemaal lekker loopt in het topic etc.

Soms reageert de lokale forumcrew snel op een TR, en een andere keer kan het een aantal uur duren voor er iets mee wordt gedaan. In het geval dat vlotte actie gewenst is dan zou ik zeggen: zet een TR én maak een SM aan. Uiteindelijk is geen van beiden fout want beide keuzes zorgen ervoor dat de crew wordt ingeschakeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Topicstarter
100% duidelijk, bedankt :)

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert