Sinds ik op de pc ben overgegaan van xp naar Vista heb ik een vreemd probleem met mijn HP 7780 Officejet All-In-One printer.
De printer zit aangesloten via een Freecom gateway op het netwerk.
Als ik in Word of Excel 2003 een pagina wil printen maakt hij soms de laatste halve regel niet af van het einde van de pagina. Dit heeft niks met marges te maken want als ik bv maar 2 regels typ en uitprint kan hij soms ook maar 1,5 regel uitprinten. het vreemde is zodra ik het document 2 keer (of meer) achter elkaar uitprint dan is de eerste pagina met 1,5 regel en de 2e print hij wel goed uit.
Op het afdrukvoorbeeld geeft hij wel het volledig voorbeeld.
Op dit netwerk zit ook een andere pc met xp aangesloten en hierop komt dit probleem niet voor.
Iemand enig idee wat dit rare probleem kan veroorzaken?
De printer zit aangesloten via een Freecom gateway op het netwerk.
Als ik in Word of Excel 2003 een pagina wil printen maakt hij soms de laatste halve regel niet af van het einde van de pagina. Dit heeft niks met marges te maken want als ik bv maar 2 regels typ en uitprint kan hij soms ook maar 1,5 regel uitprinten. het vreemde is zodra ik het document 2 keer (of meer) achter elkaar uitprint dan is de eerste pagina met 1,5 regel en de 2e print hij wel goed uit.
Op het afdrukvoorbeeld geeft hij wel het volledig voorbeeld.
Op dit netwerk zit ook een andere pc met xp aangesloten en hierop komt dit probleem niet voor.
Iemand enig idee wat dit rare probleem kan veroorzaken?