Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste mensen,

Ik studeer momenteel aan de INHOLLAND ben tweede jaars. Ik doe BI. Ik had een paar vragen:

First of all, kan ik ergens boeken krijgen van BI? Via internet ofzo? Het liefst gratis (of pdf documenten).
Tweede, zijn er websites waar ik basis dingen kan leren voor BI. De tentamens zijn al over paar weken.
Derde, ik ben opzoek naar een bijbaantje voor circa een a twee dagen in de week (kan ook meer uren doen) en dat ik dan volgend jaar stage daar kan lopen. Het liefst rondom of in Amsterdam.
Tenslotte, heeft iemand van jullie al een geslaagde opleiding BI gehad? Zo ja, ik heb gehoord dat we voor een vak een week voor de tentamen, de tentamen zelf op blackboard krijgen. Zouden we dan samen even kunnen kijken wat de antwoorden zijn?

Dank jullie zeer hartelijk! Greetings,

Esteydey

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 18:26:
Hallo beste mensen,

Ik studeer momenteel aan de INHOLLAND ben tweede jaars. Ik doe BI. Ik had een paar vragen:

Esteydey
Ik ben momenteel ingeschreven aan de INHOLLAND ben tweede jaars. Ik doe NIKS. Ik had een paar vragen:

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Ben zelf 2 jaar geleden aan inholland r'dam "afgestudeerd" (BI dus):

1) Probeer tweedehands/ boekenwinkels/sites, scheelt behoorlijk in de prijs. Of zoek op isbn op google (of je andere fav zoekmachine). wie weet staan er daar wat scans van boeken
2) welke dingen? itil? management? wiskunde? boekhouden? engels? allemaal dingen die ik had in het 2de jaar. google gewoon wat, staat zoveel info online!
3) daar kan ik je helaas niet mee helpen
4) het tentamen een week vóór het tentamen op BB? zal wel nieuw zijn, maar lijkt me heel erg stug. ik heb iig alle schriftelijke tentamens moeten inleveren, dus daar kan ik je niet mee helpen.

offtopic:
Als ik je post zo lees heb ik het vermoeden dat je er nu achter komt dat leren toch best wel nuttig is voor een tentamen. Nu weet ik niet hoe de BI tentamens bij jou zijn geregeld, maar bij mij waren die integraal (alle vakken in 1 tentamen). Dus lekker oppervlakkig, gewoon colleges volgen en opdrachten maken was vaak al genoeg. Voor mijn gevoel wil je gewoon een free ride... Maar goed, niet mijn probleem.

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:34
Zou je me deze zin eens nader kunnen toelichten?
Tweede, zijn er websites waar ik basis dingen kan leren voor BI
Ik kan je niet helemaal volgen, 2de jaars student was je toch? En dan nog de basisdingen nieten weten van je opleiding? Volg je uberhaubt wel lessen....

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

Verwijderd

Topicstarter
JBrennan schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 08:33:
Ben zelf 2 jaar geleden aan inholland r'dam "afgestudeerd" (BI dus):

1) Probeer tweedehands/ boekenwinkels/sites, scheelt behoorlijk in de prijs. Of zoek op isbn op google (of je andere fav zoekmachine). wie weet staan er daar wat scans van boeken
2) welke dingen? itil? management? wiskunde? boekhouden? engels? allemaal dingen die ik had in het 2de jaar. google gewoon wat, staat zoveel info online!
3) daar kan ik je helaas niet mee helpen
4) het tentamen een week vóór het tentamen op BB? zal wel nieuw zijn, maar lijkt me heel erg stug. ik heb iig alle schriftelijke tentamens moeten inleveren, dus daar kan ik je niet mee helpen.

offtopic:
Als ik je post zo lees heb ik het vermoeden dat je er nu achter komt dat leren toch best wel nuttig is voor een tentamen. Nu weet ik niet hoe de BI tentamens bij jou zijn geregeld, maar bij mij waren die integraal (alle vakken in 1 tentamen). Dus lekker oppervlakkig, gewoon colleges volgen en opdrachten maken was vaak al genoeg. Voor mijn gevoel wil je gewoon een free ride... Maar goed, niet mijn probleem.
Hoi Brennan,
!) Thanks goed idee!
2) ik krijg datamodelleren, procesmodelleren, gestructureerde analyse
3) je hebt me al goed geholpen!
4) Ja, dat is wat ik heb gehoord? Weet het niet, zal wel.

En over je off topic, ik vind jammer dat je zo meteen denkt zonder mijn situatie te kennen, want ik ben net op het nippertje nog van opleiding gewisseld. Daarom had ikeen grote achterstand en de basis leer je dus ook gewoon in de colleges ja. Goed opletten en aantekeningen maken. De opleiding waar ik hiervoor was heb ik wel hele tijd zitten leren en noem maar op heb zelfs dagen opgeofferd om te leren dus nogmaals jammer dat je meteen zo dacht

Verwijderd

Topicstarter
Juancho schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 09:20:
Zou je me deze zin eens nader kunnen toelichten?

[...]

Ik kan je niet helemaal volgen, 2de jaars student was je toch? En dan nog de basisdingen nieten weten van je opleiding? Volg je uberhaubt wel lessen....
Ik bedoel de basis dingen die we dan op dat moment kregen, i.e. datamodelleren, procesmodelleren systeem analyse.... en nogmaals, ik was wat later begonnen dus daarom dat ik het vroeg.

Dank.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Al deze vragen zijn met wat inzet zelf wel op te lossen. Dit topic gaat daarom dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.