Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste mensen,

Ik studeer momenteel aan de INHOLLAND ben tweede jaars. Ik doe BI. Ik had een paar vragen:

First of all, kan ik ergens boeken krijgen van BI? Via internet ofzo? Het liefst gratis (of pdf documenten).
Tweede, zijn er websites waar ik basis dingen kan leren voor BI. De tentamens zijn al over paar weken.
Derde, ik ben opzoek naar een bijbaantje voor circa een a twee dagen in de week (kan ook meer uren doen) en dat ik dan volgend jaar stage daar kan lopen. Het liefst rondom of in Amsterdam.
Tenslotte, heeft iemand van jullie al een geslaagde opleiding BI gehad? Zo ja, ik heb gehoord dat we voor een vak een week voor de tentamen, de tentamen zelf op blackboard krijgen. Zouden we dan samen even kunnen kijken wat de antwoorden zijn?

Dank jullie zeer hartelijk! Greetings,

Esteydey

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 18:26:
Hallo beste mensen,

Ik studeer momenteel aan de INHOLLAND ben tweede jaars. Ik doe BI. Ik had een paar vragen:

Esteydey
Ik ben momenteel ingeschreven aan de INHOLLAND ben tweede jaars. Ik doe NIKS. Ik had een paar vragen:

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Ben zelf 2 jaar geleden aan inholland r'dam "afgestudeerd" (BI dus):

1) Probeer tweedehands/ boekenwinkels/sites, scheelt behoorlijk in de prijs. Of zoek op isbn op google (of je andere fav zoekmachine). wie weet staan er daar wat scans van boeken
2) welke dingen? itil? management? wiskunde? boekhouden? engels? allemaal dingen die ik had in het 2de jaar. google gewoon wat, staat zoveel info online!
3) daar kan ik je helaas niet mee helpen
4) het tentamen een week vóór het tentamen op BB? zal wel nieuw zijn, maar lijkt me heel erg stug. ik heb iig alle schriftelijke tentamens moeten inleveren, dus daar kan ik je niet mee helpen.

offtopic: