Toon posts:

Ervaring met kopen van Windows licenties in buitenland

Pagina: 1
Acties:
  • 358 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil binnenkort overstappen op Windows 7. Ik wil dit keer geen gedonder met illegale activatie tools, en heb daarom besloten om gewoon een licentie te kopen.

Heeft iemand ervaring met het kopen van Windows licenties uit het buitenland? In de US zijn de licenties aanzienlijk goedkoper door de gunstige lage koers van de dollar. In deze thread wordt er gesproken over het kopen van licenties in het buitenland. Alleen laat niemand weten hoe dat is bevallen.

Ik ben er wel redelijk van overtuigd dat het activeren van een in het buitenland gekochte Windows gaat lukken. Waar ik meer bang voor ben is dat ik een aanslag krijg van de duane ivm invoerrechten enzovoorts.

Heeft iemand hier ervaring mee?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Deze vraag is niet gerelateerd aan het OS zelf maar over het aankopen, en daar hebben we het Shopping Forum tenslotte voor , toch?

>> SF

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
alt-92,

Bedankt, dat had ik mij niet gerealiseerd. Dan staat de thread nu op de goede plek.

En dan wat betreft de vraag.... heeft iemand ervaring (goed/slecht) met het kopen van Windows licenties in het buitenland?

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:18

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Er zijn genoeg mensen met ervaring in het kopen van producten in het buitenland en er zijn ook genoeg mensen met ervaring in het kopen van Microsoft licenties. Zoveel zelfs dat er een boel van dergelijke ervaringen terug te vinden zijn, hier in het Shopping Forum en op het wereldwijde web in het algemeen. Informatie over invoerrechten en dergelijke is ook gewoon te vinden op de websites van de betreffende instanties.

Kortom: Ook hier in het Shopping Forum verwachten we enige eigen inzet voor je een topic opent. Wat heb je zelf allemaal al gevonden en waar kom je er niet uit? Lees je even in in de materie, zoek wat rond hier op GoT en als je dan nog vragen hebt, dan ben je van harte welkom om daar een nieuw topic over te openen. Dit topic gaat in elk geval op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.