Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen

ik heb gister Xp geinstalleerd maar nu miss ik 2 drivers een PCI device en SM-Buscontroller teminste er staan Gele ''?'' bij nu heb ik een hoop lopen afzoeken maar ik kan er niet veel over vinden dus hierbij vraagik jullie hulp in kunnen jullie mij helpen

Sorry als het verkeerd gepost is

MvG Ferdi

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het toverwoord is "chipsetdrivers". Voor de rest is er natuurlijk weinig te zeggen als je niet precies zegt welk moederbord, processor, andere hardware etc in je computer zit. Er zijn hier namelijk geen helderzienden.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:04
Check even je vendor ID op www.pcidatabase.com en daar vind je dan de goede drivers.

Verwijderd

Topicstarter
o sorry hier zijn de specs

Video
nVidia GeForce 7300 SE - Specificaties

05-07-2006

Kern
Rio (GA-8TRC410MNF-RH) - Specificaties
Naam: Rio (GA-8TRC410MNF-RH)
Type: ATX-moederbord
Fabrikant: GigaByte
24-01-2006

CPU
Intel Pentium D model 820

29-05-2006
Intel Pentium D model 820

17-08-2005

als je nog meer moet weten dan hoor ik het wel :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2009 17:21 ]

Verwijderd

Als je bovenstaande informatie hebt, wat houdt je dan tegen om zelf eens te kijken op de site van Gigabyte?
Ze maken het je zelfs makkelijk met een tool die automatisch op zoek gaat naar juiste drivers ...

Ook vind je op Google dat het gaat over een ATI Radeon Xpress 200 Intel Edition Chipset

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

We verwachten toch wel iets meer inzet van jou kant uit, Glorious Solar.

Een snelle blik in de CSA FAQ had je al aardig vooruit kunnen helpen in het identificeren van de hardware waarvan de drivers nog niet geïnstalleerd zijn. Verder helpen de tips van KimG in de post boven mij ook wel.

Ik zou je willen adviseren om Het algemeen beleid nog eens door te lezen. Met name over het gedeelte voor je een topic opent en eigen inzet, dat ontbreekt een beetje in je topicstart. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.