Toon posts:

[ASP] CDONTS multiple attachfile

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik loop tegen het volgende probleem aan:
Probeer meerdere attachments te verzenden via CDONTS.

Bij een arrachment gaat alles goed, syntax: .attachment "C:\plaatjes\voorbeeld.jpg"

Ik heb al geprobeerd om de file als volgt op te nemen: .attachment "C:\plaatsjes\voorbeeld.jpg;c:\plaatjes\test.jpg", dan volgt een foutmelding.

Over dit probleem is niet te vinden binnen dit forum. heb ook gezocht op Google, kom er ook niet verder mee.
Het boek "active server pages 3.0" van Alex Homer ea geeft ook geen hints.

Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen, ik zie geen oplossingen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Met 3 seconden googlen kom ik op deze info en deze info

als je nou eens gewoon:
VBScript:
1
2
3
objMail.AttachFile("C:\somefolder\file1.zip")
objMail.AttachFile("C:\somefolder\file2.zip")
objMail.AttachFile("C:\somefolder\file3.zip")

doet :?

Trouwens, vreemd dat jouw code werkt, want ik zie nergens een .attachment method.
Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 12:33:
Ik heb al geprobeerd om de file als volgt op te nemen: .attachment "C:\plaatsjes\voorbeeld.jpg;c:\plaatjes\test.jpg", dan volgt een foutmelding.
Daar hebben ze documentatie voor uitgevonden. In 't wilde weg gaan zitten proberen is natuurlijk zinloos en zonde van je tijd ;)
Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 12:33:
Over dit probleem is niet te vinden binnen dit forum. heb ook gezocht op Google, kom er ook niet verder mee.
Het boek "active server pages 3.0" van Alex Homer ea geeft ook geen hints.
ASP 3.0 is dan ook zeg maar op de retour. Ik zou als ik jou was eens even gaan oriënteren naar een wat meer recent platform ;)

[ Voor 103% gewijzigd door RobIII op 01-10-2009 12:43 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kon de oplossing niet vinden.
Wij gebruiken al vele jaren dit platform. Er zijn vele sites mee gemaakt via ons eigen cms-systeem. Om zomaar om te schakelen kost te veel euries.