Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat toenet een review te lezen over de Samsung Galaxy pre-release versie en daar stond het volgende in.

De processor en de hoeveelheid RAM-geheugen van de Samsung i7500 Galaxy zijn niet erg up-to-date te noemen. De processor is met 528MHz nog goed acceptabel, maar de 128MB RAM-geheugen die het toestel heeft is toch wel weinig te noemen voor de huidige markt. Gelukkig kan dit, omdat Android een erg licht besturingssysteem is. Het toestel heeft dan ook geen enkele moeite om door alle menu's heen te vliegen, dit gaat net zo snel als bij de meeste snelle smartphones. Bij het spelen van sommige applicaties wordt het gebrek aan RAM-geheugen echter een probleem, zelfs bij een simpel spelletje als Papi Jump heeft het toestel flink wat haperingen. Dit had dan ook wel wat beter gemogen wat ons betreft. Het toestel is wel heel stabiel en aangezien wij een bèta-firmware draaien kan dit alleen nog maar beter worden.

Hapert het toestel echt bij bijna alles wat je doet of maak ik me zorgen om niks (heb hem namelijk al besteld)

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:38
Je maakt je druk om niks en leest het bericht niet goed.
De processor en de hoeveelheid RAM-geheugen van de Samsung i7500 Galaxy zijn niet erg up-to-date te noemen. De processor is met 528MHz nog goed acceptabel, maar de 128MB RAM-geheugen die het toestel heeft is toch wel weinig te noemen voor de huidige markt. Gelukkig kan dit, omdat Android een erg licht besturingssysteem is. Het toestel heeft dan ook geen enkele moeite om door alle menu's heen te vliegen, dit gaat net zo snel als bij de meeste snelle smartphones. Bij het spelen van sommige applicaties wordt het gebrek aan RAM-geheugen echter een probleem, zelfs bij een simpel spelletje als Papi Jump heeft het toestel flink wat haperingen. Dit had dan ook wel wat beter gemogen wat ons betreft. Het toestel is wel heel stabiel en aangezien wij een bèta-firmware draaien kan dit alleen nog maar beter worden.
Ik heb hem zelf ook, ding draait als een tierelier en hoef voorlopig niet iets anders... Games speel ik er overigens niet mee.

They who buy the dip, deserves the rip.

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar ik vind menu's en games/programma's wat anders :+

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De review die jij gelezen hebt, had een toestel met beta-firmware. Ik heb dat toestel nu in mijn klauwtjes, en kan je vertellen dat na een update naar de nieuwste firmware, het ding een gigantisch stuk sneller is geworden. Goed, het kan nog steeds beter, hier en daar hapert het wel eens wat.. maar dat is niet erg hinderlijk en belemmert het functioneren niet. Als die review nu geschreven zou worden, zou de conclusie qua snelheid anders zijn.

Uiteraard had je ook even de moeite kunnen nemen om Samsung Galaxy I7500 door te scannen op de prestaties van het toestel.

[ Voor 14% gewijzigd door RoD op 01-10-2009 12:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 12:56:
De review die jij gelezen hebt, had een toestel met beta-firmware. Ik heb dat toestel nu in mijn klauwtjes, en kan je vertellen dat na een update naar de nieuwste firmware, het ding een gigantisch stuk sneller is geworden. Goed, het kan nog steeds beter, hier en daar hapert het wel eens wat.. maar dat is niet erg hinderlijk en belemmert het functioneren niet. Als die review nu geschreven zou worden, zou de conclusie qua snelheid anders zijn.

Uiteraard had je ook even de moeite kunnen nemen om Samsung Galaxy I7500 door te scannen op de prestaties van het toestel.
Oke bedankt ^^

Dan komt trouwens gelijk de volgende vraag, hoe heb jij hem nu al terwijl Hi hem pas vanaf 6 okt kan leveren :(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2009 13:34 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb dat toestel die in die review besproken werd ;)

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-11 12:01
Ik heb het toestel nu net een maandje (via telecomadvies) en met de laatste firmware is ie echt wel rap. Het kan natuurlijk sneller maar ik heb ook mogen spelen met de Hero van mijn buurman en mijn ervaring is dat ze ongeveer even snel zijn.
In het begin heb ik ook getwijfeld tussen de Hero en de Galaxy i.v.m. de hoeveelheid RAM maar ik ben nu blij dat ik de Galaxy heb. Het scherm is een stuk mooier en de accuduur iets beter.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Pagina: 1