Ik zat toenet een review te lezen over de Samsung Galaxy pre-release versie en daar stond het volgende in.
Hapert het toestel echt bij bijna alles wat je doet of maak ik me zorgen om niks (heb hem namelijk al besteld)
| De processor en de hoeveelheid RAM-geheugen van de Samsung i7500 Galaxy zijn niet erg up-to-date te noemen. De processor is met 528MHz nog goed acceptabel, maar de 128MB RAM-geheugen die het toestel heeft is toch wel weinig te noemen voor de huidige markt. Gelukkig kan dit, omdat Android een erg licht besturingssysteem is. Het toestel heeft dan ook geen enkele moeite om door alle menu's heen te vliegen, dit gaat net zo snel als bij de meeste snelle smartphones. Bij het spelen van sommige applicaties wordt het gebrek aan RAM-geheugen echter een probleem, zelfs bij een simpel spelletje als Papi Jump heeft het toestel flink wat haperingen. Dit had dan ook wel wat beter gemogen wat ons betreft. Het toestel is wel heel stabiel en aangezien wij een bèta-firmware draaien kan dit alleen nog maar beter worden. |
Hapert het toestel echt bij bijna alles wat je doet of maak ik me zorgen om niks (heb hem namelijk al besteld)