Ik ben bezig een nieuw systeem samen te stellen welke over het algemeen hoge performance moet leveren voor de komende 3-5 jaar. Het enige wat ik eigenlijk nooit doe met de computer is het spelen van spelletjes, maar wel veel afspelen van films etc. De videokaart is dus van ondergeschikt belang, maar moet natuurlijk nog wel wat aankunnen. Wat ik wel belangrijk vind is een stil systeem, daar hoort een passief gekoelde videokaart dus ook bij.
In de BBG van september heb ik de systemen eens bekeken en kom tot de conclusie dat de HD4550 passief gekoeld geleverd wordt, voorzien is van HDMI en met simpele graphics aardig mee kan komen. Ik zag daarbij ook dat deze Crossfire ondersteund. Mijn vraag is dus eigenlijk, heeft iemand dit al eens geprobeerd en heeft het ook nut bij bijvoorbeeld verschillende films afspelen in meerdere kamers direct vanaf de computer?
In de BBG van september heb ik de systemen eens bekeken en kom tot de conclusie dat de HD4550 passief gekoeld geleverd wordt, voorzien is van HDMI en met simpele graphics aardig mee kan komen. Ik zag daarbij ook dat deze Crossfire ondersteund. Mijn vraag is dus eigenlijk, heeft iemand dit al eens geprobeerd en heeft het ook nut bij bijvoorbeeld verschillende films afspelen in meerdere kamers direct vanaf de computer?
telefoontoestel