[Itunes/click and buy] Click and Buy laat geld verdwijnen..

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-07 17:01
Dag dames en heren,

Volgens mij het zoveelste Click and Buy topic, en de zoveelste stommeling die in de pretenties van Click and Buy als eerlijk bedrijf valt.

Mijn probleem is het volgende. Click and Buy heeft ongeveer een maand geleden 99 cent van mijn rekening geprobeerd te trekken. Op dat moment was ik op vakantie en vanwege deze vakantie heb ik al het geld op mijn rekening overgeboekt naar mijn 2e rekening.

Logischerwijs heeft click and buy van mijn bank te horen gekregen dat er geen afschrijving gedaan kon worden (Wat ik vreemd vind want ik kan in principe 1000 euro rood staan, wat ik op dat moment dus niet stond.) En click and buy heeft mij daarna leuk met 15 euro administratiekosten belast. Ik zat echter in het buitenland en heb daar mijn email niet in de gaten gehouden dus toen ik thuis kwam waren deze kosten verhoogd naar 30 euro administratiekosten, en de oorspronkelijke 99 cent.

Contact gehad met de slaafjes daar en zij wisten mij herhaaldelijk te vertellen dat ik toch gewoon moest betalen want het stond in de voorwaarden. Prima, ik betalen. in drie delen om het voor mezelf makkelijk te houden.

1 x 15 euro met kenmerk 123
1 x 15 euro met kenmerk 456
1 x 0,99 euro met kenmerk 789

Dit alles tegelijkertijd overgemaakt naar de Click and Buy rekening. Nu beweerd click and buy dat ik alleen de 30 euro admini-kosten betaald heb, maar dat zij de 99 cent niet van mij gehad hebben. En nu eisen ze WEER 15 euro administratiekosten, terwijl ik kan bewijzen dat ik betaald heb.

Ik heb nu meerdere malen gevraagd of ze het kunnen nakijken op de rekening, en telkens krijg ik te horen "Geef ons tien dagen de tijd om het uit te zoeken, stuur daarna een reactie met een bewijs van betaling" of "Het staat in de voorwaarden dus u moet betalen"

De 10 dagen zijn al lang en breed verstreken maar ik heb natuurlijk nog steeds niks gehoord. Kan ik die gasten aangeven bij de politie? Want ik vat dit op als diefstal. Ik weet zeker dat zij het geld gekregen hebben, mijn bank bevestigd dit ook.